در گفت و گوی نصر با معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز مطرح شد:

جزئیات واکسیناسیون شبانه روزی در تبریز / 25 ساله به بالا مراجعه کنند

1400/06/23 - 12:11 - کد خبر: 50845
واکسیناسیون عمومی

نصر: معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز از ارایه خدمات شبانه روزی واکسیناسیون در تبریز با رفع ناهماهنگی های اولین شب ارایه خدمات خبر داد.

به گزارش نصر، دکتر عباسعلی درستی در گفت و گو با خبرنگار نصر در خصوص ناهماهنگی های رخ داده در اولین شب ارایه خدمات واکسیناسیون در تبریز اظهار داشت: با توجه به اینکه اولین شب واکسیناسیون شبانه روزی در تبریز بود و تهمیدات لازم تدبیر نشده بود ناهماهنگی هایی در مراکز رخ داد که این مشکلات از امشب رفع شده است.
وی ادامه داد: استقبال زیاد شهروندان تبریزی از تزریق واکسن در ساعات پایانی شب قابل پیش بینی نبود اما از امشب دو مرکز نصف راه و ساری زمی به صورت سه شیفته و 24 ساعته آماده تزریق واکسن مراجعان هستند.
این مقام مسئول در دانشگاه علوم پزشکی تبریز تاکید کرد: از شهروندان خواهش می کنیم در صورت امکان در طول روز برای تزریق واکسن به مراکز مراجعه کنند مگر اینکه گرفتاری و مشغله روزانه مانع از حضورشان در ساعات روز شود.
وی با بیان اینکه کلیه شهروندان 25 سال به بالا می توانند برای دریافت واکسن مراجعه کنند اظهار داشت: واکسن به تعداد مورد نیاز در استان وجود دارد و همکاران مان در مراکز واکسیناسیون آماده تزریق هستند.
انتهای پیام/
 

پژوهشیار