مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری خبر داد:

اجرای طرح تعویض کتاب کهنه و کاغذ باطله با نوشت‌افزار در تبریز

1400/06/22 - 16:59 - کد خبر: 50818
عکس

نصر: مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز از اجرای طرح تعویض کتاب کهنه و کاغذ باطله با نوشت‌افزار خبر داد.

به گزارش نصر، ابراهیم محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: این طرح با راه‌اندازی غرفه‌های شهروندی با محوریت تعویض کتاب کهنه با نوشت‌افزار و با ایجاد غرف در نقاط مختلف سطح شهر اجرا می‌شود.
وی افزود: این سازمان طرح مبادله کتاب کهنه و کاغذ باطله با نوشت‌افزار را در راستای منشور مدیریتی و شهروندی شهرداری تبریز با مشارکت بخش خصوصی در سطح شهر راه‌اندازی کرده است.
وی اظهار کرد: در راستای تامین نوشت‌افزار موردنیاز دانش‌آموزان، سازمان میادین با اجرای طرح‌های شهروندمحور و کمک به اقشار آسیب‌پذیر، برای دومین سال متوالی این طرح را در شهر تبریز اجرا می‌کند.
محمدی توجه به مسائل زیست محیطی و توسعه فرهنگ شهروندی را یکی از اهداف بلندمدت این سازمان عنوان کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود با اجرای این طرح علاوه بر تامین نوشت‌افزار موردنیاز دانش‌آموزان، در بحث آموزش شهروندی و فرهنگی نیز شهرداری تبریز پیشگام توسعه فرهنگی و محیط زیست باشد.
وی افزود: همه نوشت‌افزارها در این غرف زیر قیمت بازار و با کیفیت عالی عرضه می‌شود.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، این طرح از تاریخ ۱۷ شهریور آغاز شده و به مدت یک‌ماه در قالب چند غرفه در سطح شهر اجرا می‌شود و شهروندان با تحویل کتاب کهنه می‌توانند علاوه بر تامین نوشت‌افزار، در حفاظت و صیانت از محیط زیست مشارکت داشته باشند.
آدرس غرفه‌های این طرح در تبریز به شرح زیر است:
غرفه شماره (۱): میدان نماز _ راسته کوچه
غرفه شماره (۲): شهرک فجر _ اول بازارچه فجر
غرفه شماره (۳): شهرک باغمیشه _ میدان ارغوان  _ جنب خانه سلامت
غرفه شماره (۴): شهرک ارم _ میدان انقلاب _  جنب بازارچه سازمان میادین
غرفه شماره (۵): نصف‌راه زیر پل روگذر_ جنب ایستگاه اتوبوس‌
انتهای پیام/

پژوهشیار