معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز خبر داد:

افزایش پیاده‌راه‌های خیابان شریعتی با حذف پارک حاشیه‌ای

1400/06/22 - 14:02 - کد خبر: 50804
داش مغازه لر، مغازه های سنگی

نصر: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز در خصوص پیاده‌راه سازی خیابان شریعتی گفت: در مرحله نخست، پارک حاشیه‌ای از این محور حذف شده و این فضا به پیاده‌راه افزوده می‌شود.

به گزارش نصر، مهدی یوسفی در گفتگو با خبرنگار با اعلام این مطلب اظهار کرد: به‌عبارتی شهرداری در این محور با حذف منافع خود از پارک حاشیه‌ای، در راستای بسترسازی ایجاد شهر انسان‌محور قدم برمی‌دارد.
وی با تاکید بر اینکه پیاده‌راه‌سازی شریعتی گام‌به‌گام انجام می‌گیرد، افزود: شهروندان نگران ایجاد گره‌های ترافیکی در محدوده مرکزی شهر نباشند؛ چراکه در فاز ابتدایی تنها محدوده پارک حاشیه‌ای حذف و باعث تعریض پیاده‌راه‌های موجود خواهد شد و عبور خودروها از خیابان انجام می‌شود.
یوسفی تصریح کرد: خوشبختانه طی سال‌های گذشته در راستای انسان‌محوری و کاهش آلودگی و گره‌های ترافیکی موضوع پیاده‌راه‌سازی در نقاط مختلف تبریز اجرایی شده است.

آماده‌باش برای آغاز سال‌تحصیلی جدید
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز در بخش دیگری از سخنان خود از آماده‌باش نیروهای این مجموعه برای آغاز سال‌تحصیلی جدید خبر داد.
یوسفی اظهار کرد: برنامه‌ریزی عمده فعلی مجموعه حمل و نقل شهرداری تبریز مبتنی بر موضوع بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها است که پس از مدت‌ها تعطیلی باید ساختاری برای ارائه خدمات بهینه به شهروندان فراهم شود.
وی یادآور شد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای این ایام انجام یافته و در حال حاضر منتظر اعلام نهایی و تعیین تکلیف زمان بازگشایی حضوری مدارس هستیم.
انتهای پیام/

پژوهشیار