اختصاصی نصر/

دستگیری متهم متواری به ترکیه بعد از دو سال/ متهم به قتل در منزل پدرش به دام افتاد

1400/06/22 - 08:00 - کد خبر: 50736
اوباش

نصر: قاضی ویژه قتل شعبه 6 دادسرای عموم و انقلاب تبریز از دستگیری متهم به قتل فراری که به ترکیه گریخته بود، بعد از دو سال خبر داد.

به گزارش نصر، به گفته "یوسف ضیامهر"، قاضی ویژه قتل دادسرای عموم و انقلاب تبریز، در این درگیری که اسفندماه سال 1398 در میدان باسمنج در حومه تبریز مابین دو گروه از اراذل و اوباش روی داد؛ یکی از آنان با اصابت قمه به شاهرگ اصلی اش به قتل می رسد.
وی افزود: متهم به قتل این پرونده، بعد از ارتکاب جرم به کشور ترکیه متواری شده بود، اما بعد از دو سال که برای انجام کاری وارد کشور شد، ناگهان در گرگ و میش سحرگاه روز شنبه با اشراف اطلاعاتی کامل، در حالی که در منزل پدری خود در حال استراحت بود، دستگیر شد.
این گزارش حاکی است، اسفندماه سال 1398 بود که باسمنج ، رنگ خون به خود گرفت. در نیمه های شب، در حالی که تمام شهر در آرامش و سکوت مطلق فرو رفته بود، به یکباره صدای شمشیربازی و قمه کشی از میدان شهر به گوش می رسد.
گروهی 10 نفره (چهارتن از طرف قاتل و پنج تن از طرف مقتول) از اراذل و اوباش باهم درگیر می شوند، همه وحشت زده شده اند؛ هیچ کس جرات نزدیک شدن ندارد. تعدادی از اراذل سوار بر خودرو و تعدادی دیگر نیز سرپا هستند. در این میان به یکباره با قتل یکی از آنان، همه سر و صداها فرو می نشیند.
اما متهم به قتل پرونده که شرایط را کاملا علیه خود می بیند، سریع از محل حادثه متواری و به کشور ترکیه می گریزد. اما اصلا فکرش را نمی کرد بعد از دوسال که از مرز ترکیه وارد کشور می شود، به محض ورود به کشور در رصد اطلاعاتی قرار دارد.
گزارش نصر حاکی است، در حال حاضر پرونده این متهم تحت رسیدگی و تعقیب قضایی قرار دارد و برای آن از شعبه شش دادسرای عمومی و انقلاب تبریز قرار صادر شده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار