بهتاج در نامه ای به وزیر ورزش ابراز تاسف کرد:

اقدام تامل برانگیز فدراسیون دوچرخه سواری علیه ورزشکار المپیکی!

1400/06/21 - 19:01 - کد خبر: 50717
سعید صفرزاده

نصر: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی به دنبال طرح شکایت فدراسیون دوچرخه سواری علیه ورزشکار المپیکی در نامه ای به وزیر ورزش و جوانان خواستار توقف این اقدام فدراسیون شد.

به گزارش نصر، در نامه ایوب بهتاج خطاب به سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان آمده است:
قبل از اعزام آقای سعید صفرزاده تنها نماینده دوچرخه سواری کشورمان به رقابت های المپیک 2020 توکیو با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون دوچرخه سواری، یک دستگاه دوچرخه تهیه و در اختیار ایشان قرار گرفت و پس از بازگشت ایشان به کشور که مسابقات جهانی و بازی های آسیایی را پیش روی خود داشتند متاسفانه فدراسیون دوچرخه سواری علاوه بر عدم دعوت از ایشان برای اعزام به مسابقات جهانی، اقدام به استرداد دوچرخه تحویلی، بدون در نظر گرفتن ملاحظات امر نموده و این اقدام با اعلام شکایت از ایشان از طریق محاکم قضایی که بپیوست تقدیم حضور می گردد شده است.
لذا با عنایت به موضوع یاد شده که در شان ورزش کشور و قهرمانان ورزشی نمی باشد. و حل مشکلات مربوط به ورزش می بایست در مراحل اولیه در بدنه مدیریت ورزش حل و فصل و سپس در صورت نیاز از سایر مراجع قانونی پیگیری انجام گیرد، خواهشمند است دستورات مقتضی را جهت بررسی و حل موضوع یاد شده صادر فرمایید.
انتهای پیام/

پژوهشیار