فرمانده کل ارتش؛

نیروی دریایی ارتش استکبار جهانی را دچار ابهام راهبردی کرد

1400/06/21 - 11:08 - کد خبر: 50696
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

نصر: فرمانده کل ارتش گفت: نیروی دریایی ارتش، استکبار جهانی را دچار ابهام راهبردی کرد.

به گزارش نصر، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی صبح یکشنبه در مراسم استقبال از ناوگروه هفتادوپنجم نیروی دریایی ارتش، اظهار کرد: بعد از پیام بزرگوارانه و محبت آمیز رهبر معظم انقلاب و گزارش ممتاز فرمانده ناوگروه جای کلام دیگری در این مراسم بسیار مهم باقی نمی‌ماند.
وی ادامه داد: همه به خاطر دارند که فرماندهی معظم کل قوا برای اولین بار در آذر سال ۹۰ ایده رفتن به اقیانوس اطلس را تأیید کردند و در آذر ۹۵ مجدداً بر این مسأله تاکید کردند و اینک خدای بزرگ را شاکریم که به دریادلان ایران توفیق داد دماغه امید نیک را در بدترین شرایط جوی و عملیات سیاسی و روانی دشمن دور بزنند و وارد اقیانوس اطلس شوند و فرمان مقام معظم رهبری را اجرایی کنند.
وی تصریح کرد: این مأموریت تاریخی در استقلال کامل و به برکت انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی و تدابیر داهیانه فرمانده کل قوا، با درایت، هوشمندی دانش، استقامت، شجاعت و اقدام جهادی نیروی دریایی محقق شد و گامی مهم در تحقق اهداف گام دوم انقلاب تلقی می‌شود.
امیر موسوی تاکید کرد: این اقدام راهبردی نیروی دریایی استکبار جهانی و در رأس آنها تروریست‌های آمریکایی را دچار ابهام راهبردی کرد. اجرای این مأموریت به استکبار جهانی نشان داد حرف حق مردم ایران قدرت یافته و هیچ مانعی قادر به توقف اراده این ملت برای خیزش تمدنی به سوی دریا نیست. تحریم‌های حداکثری توان ما را بیشتر کرده است.
وی در پایان از فرماندهان فعلی و سابق نیروی دریایی برای تحقق این مأموریت تشکر کرد.
انتهای پیام/

پژوهشیار