بازدید رئیس سازمان ملی استاندارد از تراکتورسازی

1400/06/20 - 09:29 - کد خبر: 50606
عکس

نصر: رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در دومین روز از سفر خویش به استان آذربایجان شرقی از کارخانه تراکتور سازی بازدید کرد.

به گزارش نصر، در این بازدید وی با ابراز رضایت از همکاری مدیریت شرکت تراکتورسازی با سازمان ملی استاندارد اظهار داشت: زمانی تراکتورسازی در آستانه ورشکستگی بود اما مدیریت کارخانه با درایت توانسته در یک دهه گذشته این کارخانه را به موفقیت های بیشتر سوق دهند.
شریعتی با اشاره بر کیفیت محصولات تولیدی این شرکت گفت: شرکت تراکتورسازی توانسته با افزایش صادرات و افزایش کیفیت محصولات تولیدی از یک شرکت مونتاژ کار به یک شرکت تولید کننده تبدیل شود.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران افزود: امروز طی بازدیدی که از قسمت‌های مختلف این شرکت داشتیم تنوع قطعات تولیدی و انواع تراکتور حائز اهمیت  بود و سازمان ملی استاندارد آمادگی رفع موانع موجود با این شرکت را دارد و تاکنون نیز گام هاب مهمی در این خصوص برداشته است.
شریعتی با اشاره بر افزایش کیفیت تولیدات داخلی افزود: تولید محصولات با کیفیت بالا  می تواند وابستگی‌های واردات کالاهای خارجی را کاهش دهد و از سیاست‌های سازمان ملی استاندارد می‌توان به تولید محصولات با کیفیت مناسب و کاهش وابستگی خارجی اشاره کرد.
 وی گفت: این شرکت توانسته با مشتری مداری و مشتری محوری موفقیت‌های بسیاری را رقم بزند در این جلسه برخی مشکلات این شرکت توسط دکتر ابراهیمی مدیرعامل شرکت  بیان شد که دکتر شریعتی در جهت رفع مشکلات این شرکت دستورات لازم را صادر کردند.
انتهای پیام/

پژوهشیار