رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

نقش ویژه بهورزان در دوران کرونا بر همگان ثابت شد

1400/06/18 - 21:46 - کد خبر: 50569
محمدحسین صومی

نصر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: شاید در زمان‌ قبل کرونا زحمات بهورز ها نادیده گرفته شده بود، اما با توجه به اقداماتشان در دوران کرونا و امر واکسیناسیون، نقش مهم آنها به مردم اثبات شد.

به گزارش نصر، دکتر محمدحسین صومی، در مراسم تجلیل از بهورزان نمونه‌ی استانی که به صورت وبینار برگزار شد، اظهار کرد: بهورزان انسان‌های نمونه‌ای هستند که با کمترین امکانات و با فعالیت شبانه‌روزی، نقش مهمی در پیشگیری بیماری‌ها و صیانت از سلامت مردم را دارند.
وی با اشاره به زحمات بهورزان در دوران شیوع کرونا خاطرنشان کرد: بهورزان به عنوان خادمین سلامت در ارائه‌ی خدمات، پیشگیری، رصد و واکسیناسیون کرونا ما را یاری کردند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا واکسن مورد نیاز مناطق را تامین کنیم و از دکتر درستی درخواست می‌کنم تا با تامین واکسن کافی، تمامی افراد بالای ۱۸ سال را در روستاها بدون توجه به گروه سنی، واکسینه شوند.
به گزارش ایسنا، در این مراسم که مسئولین بهداشت تمامی شهرستان‌های استان به صورت وبینار شرکت داشتن، از بهورزان نمونه‌ی استانی که بیشترین درصد واکسیناسیون و ارائه‌ی خدمات را در زمینه‌ی کرونا داشتند، تجلیل شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار