اهدای 1.1 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی ستاد اجرایی به دانشکده علوم پزشکی مراغه

1400/06/18 - 15:28 - کد خبر: 50555
تجهیزات پزشکی

نصر: مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در آذربایجان شرقی از یک میلیارد و 100 میلیون تومان تجهیزات پزشکی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) به دانشکده علوم پزشکی مراغه خبر داد.

به گزارش نصر، مصباح ربانی اظهار داشت: یک میلیارد 100 میلیون تومان تجهیزات پزشکی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در قالب احسان سلامت به دانشکده علوم پزشکی مراغه اهدا شد.
وی گفت: این تجهیزات شامل یک دستگاه ونتیلاتو ، چهار دستگاه وای پد و 24 دستگاه کپسول اکسیژن به دانشکده علوم پزشکی مراغه تحویل شد.
ربانی افزود: هدف ستاد اجرای احسان سلامت ، عمل به منویات رهبر مقام معظم رهبری برای کمک به سلامت مردم و حمایت از کادر درمان است.
وی اضافه کرد: از زمان شیوع کرونا این ستاد در استان 250 هزار پک بهداشتی از توسط گروه‌های جهادی و هیات های حسینی در آذربایجان شرقی توزیع شده است.
مدیرکل ستاد اجرای فرمان حضرت امام در آذربایجان شرقی افزود : به همت این ستاد از زمان شیوع کرونا 220 هزار بسته معیشتی به ارزش240 میلیارد تومان در استان توزیع شده است.
امام جمعه مراغه نیز در آیین تحویل این تجهیزات گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام از زمان شیوع کرونا در کنار کادر مردم و کادر درمان بوده است.
محمدتقی پورمحمدی افزود: این ستاد در حوزه‌های مختلف برای کمک و یاری مردم به خوبی به وظایف خود عمل کرده است.
وی افزود: در روزهای کرونایی تلاش کادر درمان در تامین سلامت مردم و تلاش در عرصه سلامت جای قدردانی و تشکر دارد.
موسوی معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز در این مراسم افزود: کادر بهداشت و درمان این روزها در عرصه سلامت مردم شبانه روزی تلاش می‌کنند.
وی گفت: واکسیناسیون شهروندان در مراغه به سرعت در حال انجام است و تاکنون 110 هزار دز واکسن در این شهرستان تزریق شده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار