مدیرکل آموزش و پرورش زنجان؛

مدارس زنجان طبق پیش بینی‌ها از آبان ماه حضوری است

1400/06/18 - 15:11 - کد خبر: 50551
مدارس، دانش آموزان

نصر: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه فعالیت مدارس و فرآیند آموزشی از مهرماه آغاز می‌شود، گفت: بازگشایی در مهرماه به صورت غیرحضوری و فرایند تعلیم و تربیت از طریق فضای مجازی صورت می‌گیرد اما از آبان ماه طبق پیش بینی ها و بسترهای فراهم شده آموزش به صورت حضوری خواهد بود.

به گزارش نصر، حسن مظفری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با هماهنگی ستاد کرونا، از ابتدای مهر، مدارس دور افتاده با تعداد دانش آموزان کمتر از ۲۰ نفر به صورت حضوری برگزار می‌شود، چون در بسیاری از این مناطق امکان دسترسی دانش آموزان به فضای مجازی میسر نیست و به دلیل دوری راه، دسترسی به درس نامه ها به سختی اتفاق می‌افتد.
وی همچنین اظهار داشت: با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی در پایگاه های متمرکز تا کنون ۸۲ درصد معلمان زنجانی واکسینه شده اند.
این مسئول با بیان اینکه سازماندهی همکاران برای شرایط بازگشایی حضوری انجام شده است، گفت: مطلوب آموزش و پرورش این است که تمامی مدارس حضوری باشد، اما باید امنیت بهداشتی مدارس تامین شود، از این رو بیشترین تعداد کلاس ها حداکثر با حضور ۱۵ نفر برگزار و فاصله گذاری اجتماعی در کلاس ها حتما رعایت خواهد شد.
مظفری در خصوص سوالی در مورد نرم افزار شاد نیز گفت: این برنامه با رفع ایرادات و معایب گذشته و با هماهنگی های لازم آماده بهره برداری است.
انتهای پیام/

پژوهشیار