با حکم وزیر بهداشت؛

سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد

1400/06/17 - 13:05 - کد خبر: 50474
محمد هاشمی

نصر: با حکم وزیر بهداشت، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب شد.

به گزارش نصر، در حکم بهرام عین اللهی خطاب به محمد هاشمی آمده است:«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده است.
لذا با توجه به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی بدین وسیله به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می شوید تا با رعایت جوانب شرعی و قانونی نسبت به انجام وظایف مشروحه زیر اهتمام لازم را به عمل آورید.
۱- اتخاذ سیاست واحد در اطلاع رسانی موضوعات مربوط به بیماری کرونا و واکسیناسیون به عنوان دغدغه نخست دولت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
۲- اقتدار رسانه‌ای و پاسخگویی صادقانه و شفاف پیشتازی اطلاع رسانی و افزایش منابع پاسخگو در وزارت بهداشت با هدف تقویت توسعه و پیشرفت حوزه سلامت
۳- شبکه سازی هوشمند روابط عمومی با دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور، سازمان‌ها، نهادها و حوزه‌های تابعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بهره مندی از پتانسیل آنها
۴- بهره‌مندی از شیوه‌ها و تکنیک‌های نوین در حوزه‌های اطلاع رسانی و فرهنگ‌سازی همسو با سیاست‌های کلان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تعامل سازنده با اصحاب رسانه
۵_ هم‌افزایی با سایر دستگاه‌ها و جلب مشارکت و حمایت‌های بین‌بخشی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های مختلف حاکمیت در جهت پیشبرد اهداف و سیاست های سلامت.
۶_ نیازسنجی اطلاعات مورد نیاز مخاطبان حوزه سلامت و تولید محتوا به منظور اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی.
۷_ ایجاد ارتباط دو سویه و گفتمانی بین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ذینفعان و بهره‌مندی از نظرات، پیشنهادات و ایده‌های آنان به طوریکه حوزه سلامت، محور همدلی همه هموطنان عزیز باشد.
۸_ برگزاری و نظارت بر حسن انجام نشست‌های خبری، سفرها، گردهمایی‌ها، همایش‌ها و نمایشگاه‌ها ضمن توجه دقیق به استفاده صحیح از بیت‌المال و استفاده بهینه از منابع، پرهیز از هرگونه اسراف و تجمل گرایی.
۹_ توجه دادن جامعه به مجاهدت‌های شبانه‌روزی و مستمر مدافعان حوزه سلامت و تمامی افراد موثر در تامین سلامت مردم.
امید است با استعانت از خداوند سبحان و استفاده از ظرفیت کلیه همکاران، صاحب‌نظران و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در جهت تقویت پاسخگویی به مردم شریف کشورمان در انجام این رسالت خطیر موفق باشید.
توفیق جنابعالی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.»
انتهای پیام/

پژوهشیار