اداره کل بهزیستی استان خبر داد:

درخشش اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی

1400/06/17 - 14:18 - کد خبر: 50465
عکس

نصر: اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی در ارزیابی عملکرد سال ۹۹ ادارات و دستگاه های اجرایی آذربایجان شرقی در قالب بیست و چهارمین جشنواره استانی شهید رجایی، موفق به اخذ رتبه برتر در شاخص های عمومی شد.

به گزارش نصر، در جریان برگزاری آیین تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر بیست و چهارمین جشنواره استانی شهید رجایی که قبل از ظهر دیروز در تبریز برگزار شد، اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به عنوان دستگاه برتر معرفی شد و با کسب بالاترین مجموع امتیاز شاخص های عمومی، جایگاه برتر را در بین بیش از ۵۷ دستگاه در قالب ارزیابی عملکرد سال ۹۹ کسب کرد.
بر همین اساس و طی مراسمی با حضور استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از مقامات ارشد استان، از مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان شرقی با اهداء لوح و تندیس، تجلیل و قدردانی شد.
در بخشی از متن لوح اهدایی به مدیر کل بهزیستی استان که به امضای"پورمحمدی" استاندار و رییس ستاد برگزاری بیست و سومین جشنواره استانی شهید رجایی رسیده، چنین آمده است:
نظام اداری کشور بستر هدایت و تنظیم سایر نظامهای فرایند توسعه بوده و از نقش خطیر و برجسته‌ای برخوردار است به طوری که هرگونه پیشرفت و توسعه جامعه منوط به عملکرد سالم، کارآمد و سازگار این نظام است.
 سنجش میزان پویایی و بالندگی نظام اداری به منظور بهبود مستمر آن هر ساله با اتکا به ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی، مبتنی بر شاخص های عمومی و شاخص های اختصاصی دستگاهی در بستر جشنواره شهید رجایی صورت می‌گیرد.
 لازم می‌دانم از همت، تلاش خالصانه و اقدامات اثربخش سرکارعالی و مجموعه همکاران اداره کل که موجب گردیده از سوی ستاد بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان به عنوان دستگاه برتر در کسب بالاترین میزان امتیاز در مجموعه شاخص های عمومی ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ انتخاب شوید،  تشکر و قدردانی نمایم و از درگاه خداوند منان، توفیق خدمت روز افزون، بهروزی و سلامت آرزومندم.
لازم به ذکر است، بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی  با هدف قدردانی از تلاشگران عرصه خدمت و ارتقای فرهنگ تلاش و تعهد، با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
در این مراسم از برگزیدگان برتر شاخص های عمومی در دستگاه های اجرایی شامل اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی و اداره کل امورمالیاتی استان، با اهداء لوح سپاس و تندیس جشنواره، تجلیل  شد.
شایان ذکر است که به منظور ارج گذاری و تکریم صادقانه و موثر در نظام مقدس جمهوری اسلامی و قدردانی از تلاشگران و دستگاه های برتر در عرصه خدمتگزاری به ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و نهادینه کردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی در سطوح مختلف از طریق قدردانی و تشویق آنها،  به استناد آیین نامه اجرایی مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل های اجرایی مربوط در خصوص ارزیابی عملکرد، بخشنامه جشنواره شهید رجایی سالانه ابلاغ و جشنواره شهید رجایی در سطح ملی، دستگاهی و استانی برگزار می شود.
انتهای پیام/

پژوهشیار