فرمانده انتظامی مراغه؛

دو زن سارق در مراغه دستگیر شدند

1400/06/14 - 14:26 - کد خبر: 50276
بازداشت، دستگیری

نصر: فرمانده انتظامی مراغه از دستگیری دو زن سارق که با همکاری همدیگر به فروشگاه های محدوده کلانتری ۱۲ دستبرد می‌‎زدند، خبر داد.

به گزارش نصر، سرهنگ توحید فارسی، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت کسبه‌ی محدوده بازار، در خصوص وقوع چند فقره سرقت کش روی از مغازه ها و فروشگاه های بازار، تیمی از ماموران کلانتری ۱۲ موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: در بررسی های فنی و تخصصی ماموران پلیس، مشخص شد که سرقت ها از سوی دو زن سارق حرفه ای که تحت پوشش خریدار به فروشگاه ها وارد می‌شوند، صورت می‌گیرد.
وی خاطرنشان کرد: بلافاصله با هماهنگی های انجام شده تیمی از ماموران کلانتری به همراه کارکنان زن این کلانتری با کار اطلاعاتی و فنی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی دو سارق زن را حین سرقت شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه هر دو متهم را دستگیر و به همراه اقلام مسروقه، به کلانتری منتقل کردند.
 این مقام انتظامی در ادامه گفت: متهمان دستگیر شده که دو خواهر بودند در تحقیقات اولیه پلیسی و با مشاهده مستندات پلیس و در مواجهه با مالباختگان لب به اقرار و اعتراف گشوده و به ۱۱ فقره سرقت از مغازه های بازار اعتراف که در بازرسی از مخفیگاه آنها مقادیر قابل توجهی اقلام مسروقه  از قبیل، انواع البسه، انواع کفش های زنانه و مردانه، لوازم خانگی و … کشف شد.
به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان‌شرقی، سرهنگ فارسی  با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و متهمین به مراجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست با جدی گرفتن توصیه‌ها و هشدارهای انتظامی ضمن ناکام گذاشتن سارقان و افراد بزهکار، پلیس را در رسیدن به اهداف خود که آرامش و امنیت عمومی است یاری کرده و در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/

پژوهشیار