رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی؛

واکسن به متولدان سال ۱۳۵۵ و قبل از آن در آذربایجان‌غربی تزریق می‌شود

1400/06/14 - 13:27 - کد خبر: 50268
واکسن کرونا

نصر: رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: متولدان سال های ۱۳۵۵ و قبل از آن با مراجعه به مراکز واکسیناسیون می توانند دُز نخست واکسن کرونای خود را تزریق کنند.

به گزارش نصر، جواد آقازاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: این تصمیم در راستای واکسیناسیون شهروندان بیشتر در شهرستان های مختلف استان اتخاذ  شده است.
وی اضافه کرد: متولدان سال های ۱۳۵۵ و پیش از آن می توانند با مراجعه به مراکز واکسیناسیون و در اختیار داشتن کارت ملی، دز نخست واکسن خود را دریافت کنند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی بیان کرد: درحال حاضر، دز نخست واکسن های برکت و آسترازنکا موجود بوده و سینوفارم نیز از فردا، تزریق خواهد شد.
آقازاده با اشاره به اینکه افزایش سرعت واکسیناسیون در آذربایجان غربی در دستور کار قرار گرفته است، ادامه داد: در نظرداریم تزریق روزانه واکسن را به ۴۰ هزار دُز برسانیم.
وی همچنین از برنامه ریزی برای واکسیناسیون اقشار مختلف نیز خبر داد و گفت: این امر با همراهی مسوولان بخش های مختلف امکانپذیر بوده که اتاق بازرگانی در این خصوص اعلام آمادگی کرده و امیدواریم با همکاری این نهاد و ارگان های دیگر، شاهد تسریع در واکسیناسیون اقشار نیز باشیم.
تاکنون بیش از ۹۰۰ هزار دز واکسن کرونا در آذربایجان غربی تزریق شده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار