بازدید وزیر بهداشت از بزرگترین مرکز ارائه دهنده خدمات درمانی شمال غرب کشور

1400/06/14 - 09:24 - کد خبر: 50234
عکس

نصر: بهرام عین الهی وزیر جدید بهداشت از مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز بزرگترین مرکز ارائه دهنده خدمات درمانی و سانتر اصلی مراقبت از بیماران کوید 19 شمال غرب کشور بازدید کرد.

به گزارش نصر، عین الهی وزیر جدید بهداشت،درمان و آموزش پزشکی از بخشهای دیالیز،بخش های  بستری ویژه کوید19 ، و سایر بخش های ویژه این مرکز بازدید و از کم و کیف و نحوه ارائه خدمات درمانی به بیماران و مراجعین مطلع شد.
برهمین اساس مسعود فقیه دینوری رئیس مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز ، توضیحات لازم را در خصوص  ارائه خدمات چندگانه در بزرگترین مرکز ارائه دهنده خدمات درمانی سرپائی و بستری و نیز سانتر اصلی مراقبت از بیماران کوید 19 شمالغرب کشور، به وزیر بهداشت  ارائه داد.
 

خاطر نشان می شود عین الهی وزیر بهداشت از نحوه مدیریت و ارائه خدمات درمانی و وجود تجهیزات مدرن و کافی  در مجموعه عظیم مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) تبریز ابراز رضایت داشته  و خدمات درمانی ارائه شده به بیماران در بخش های ویژه و عادی  را مناسب و استاندارد و در سطح خوب اعلام  کرد.
وی همچنین تامین واکسن در سریعترین زمان ممکن را ضروری دانسته و در کنار آن رعایت دستورالعمل های بهداشتی را توصیه و ابراز امیدواری کرد تا با مدیریت صحیح شاهد کاهش  و کنترل بیماری کوید 19 در جامعه  باشیم.
این گزارش می افزاید، رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی تبریز، وزیر بهداشت را در این بازدید همراهی کردند.
انتهای پیام/

پژوهشیار