فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی؛

امسال حدود ۴ تن مواد مخدر در آذربایجان‌غربی کشف شده است

1400/06/13 - 14:10 - کد خبر: 50192
مواد مخدر

نصر: فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای امسال، سه هزار و ۹۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف شده که ۵۵ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.

به گزارش نصر، سردار سرتیپ دوم مسعود خرم نیا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این رابطه همچنین چهارهزار و ۸۰۰ نفر قاچاقچی، توزیع کننده و معتاد متجاهر دستگیر شده است.
وی اضافه کرد: در این زمینه ۱۹۲ دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت توقیف و املاک و منابع مالی قاچاقچیان نیز برای رسیدگی به مقام قضایی تحویل داده شده است.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی بیان کرد: طی هفته گذشته در قالب یک پرونده، یک هزار و ۵۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.
سردار خرم نیا افزود: در این رابطه هشت شبکه قاچاق شناسایی و ۲۵ نفر از اعضای این شبکه ها نیز دستگیر شدند.
وی اضافه کرد: در این زمینه  ۱۲ دستگاه انواع خودرو نیز شناسایی و توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.
به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.
انتهای پیام/

پژوهشیار