استاندار اردبیل؛

اردبیل در طرح اقدام مسکن ملی پیشتاز است

1400/06/13 - 13:22 - کد خبر: 50184
ساخت وساز، ساختمان

نصر: استاندار اردبیل گفت: طرح اقدام ملی مسکن یکی از برنامه‌های دولت بوده که در اجرای آن استان اردبیل یکی از استان‌های برتر و پیشتاز است.

به گزارش نصر، اکبر بهنامجو روز شنبه در جریان بازدید از واحدهای در حال احداث مسکن ملی اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان احداث پنج هزار واحد مسکن ملی را تعهد کرده اند که پنج هزار واحد برای شهرستان‌ها و سه هزار و ۳۰۰ واحد برای متقاضیان مرکز استان است.
وی با بیان اینکه تعدادی از واحدها به مرحله نازک کاری رسیده است افزود: مصالح نازک کاری توسط پیمانکار خریداری شده و در آینده نزدیک مرحله نازک کاری و واگذاری این واحدها به اتمام می رسد.
استاندار اردبیل ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌هایی که در استان انجام شده تعدادی از واحدها تا پایان سال تحویل متقاضیان داده می شود و بقیه واحدها نیز تا پایان سال ۱۴۰۱ تکمیل و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه سه هزار نفر در استان به صورت آزاد ثبت نام کرده اند گفت: ۲ هزار متقاضی دیگر در قالب تفاهم‌نامه با شرکت‌های تعاونی ادارات و نهادها و ارگان ها تحویل داده می‌شود.
بهنامجو اضافه کرد: نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، صدا و سیما، بنیاد شهید و برخی از ارگان‌های دیگر این تفاهم‌نامه را امضا کرده اند تا از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.
این مسوول بیان کرد: بهره مندی از تسهیلات لازم و ارایه زمین رایگان برای اولین بار از سوی راه و شهرسازی و بانک مسکن برای متقاضیان از مزایای این طرح در استان پیشتاز اردبیل است.
وی گفت: طراحی واحدها و نقشه‌های این طرح بسیار خوب ترسیم شده و واحدها کاملا از نورگیری مناسب بهرمند بوده و دلباز و قابل قبول هستند که برای متقاضیان دارای امتیاز است.
انتهای پیام/

پژوهشیار