مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی خبر داد:

اجرای پروژه‌های نواحی صنعتی هشترود

1400/06/13 - 12:48 - کد خبر: 50181
سید مرتضی نیرومند اسکویی

نصر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی از اجرای پروژه‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان هشترود با هزینه ای بالغ بر ۱۰۲ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش نصر، سید مرتضی نیرومند اسکویی در جمع خبرنگاران در خصوص پروژه‌های اجرایی شهرستان هشترود، اظهار کرد: اکنون مراحل تکمیل کانال سنگی سیلاب به طول ۳۰۰ متر و ارتفاع حدود ۳.۵ متر به صورت دو طرف با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد درحال اجرا است.
وی افزود: کف سازی کانال سیلاب نیز به طول تقریبی دو کیلومتر و با عرض ۲.۲ متر به صورت بتن مسلح با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال از منابع داخلی شرکت با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد نیز درحال اجرا است.
نیرومند اسکویی افزود: خیابان سازی و آسفالت معابر شهرک صنعتی پروفسور هشترودی نیز در مساحتی حدود ۱۲ هزار متر مربع با اعتبار ۴۲ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در مرحله آسفالت ریزی قرار دارد.
به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان، وی در خصوص پروژه آسفالت ریزی و لکه گیری معابر ناحیه صنعتی فجر هشترود، گفت: پروژه آسفالت ریزی و لکه گیری با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبار داخلی شرکت در مرحله عقد قرارداد با پیمانکار است که به زودی آغاز خواهد شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار