سرمایه گذار بخش گردشگری در تحریریه نصر خبر داد:

افتتاح بزرگ ترین مجتمع گردشگری شمال غرب کشور در ایلخچی

1400/06/14 - 10:00 - کد خبر: 50144
مجید مسعودی گوگانی

نصر: مدیر مجتمع تجاری فرهنگی ستاره باران از افتتاح بزرگترین مجتمع گردشگری شمال غرب کشور در ایلخچی خبر داد.

به گزارش نصر، "مجید مسعودی گوگانی" با حضور در تحریریه نخستین رسانه دیجیتال شمال غرب کشور با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در طی مسافرت های مختلفی که به سایر کشورها از جمله ترکیه، هامبورگ و... داشتم، با مشاهده مراکز تفریحی کشورهای مذکور، از هر کدام گلچینی در ذهن خود شکل داده و تصمیم گرفتم ترکیبی از این مراکز تفریحی را که مناسب آب و هوای منطقه باشد، در اطراف تبریز پیاده نمایم تا خانواده ها بتوانند در آخر هفته ها و یا روزهای تعطیل اوقات خوبی را در آن جا سپری نموده و از فکر و غم روزگار دور شوند.


 
وی ضمن توصیف مجتمع گردشگری مذکور، اظهار داشت: طرح اصلی این مجتمع پارک آبی سرپوشیده خواهد بود که به صورت جداگانه، زنانه و مردانه، به هموطنان عزیز ارائه خدمات خواهد کرد؛ حتی در یک زمان هم بخش مردانه و هم بخش زنانه فعال خواهد بود.
مسعودی گوگانی افزود: اما علاوه بر پارک آبی شرپوشیده، مجتمع دارای مراکز تجاری، هتل، ۵۲ عدد ویلای اقامتی، ورزشی و... نیز خواهد بود.
وی به مراحل ساخت پروژه اشاره کرد و اذعان داشت: در حال حاضر زیرساخت های اصلی پروژه مانند جدول کشی و... به اتمام رسیده است.


 
سرمایه گذار بخش گردشگری افزود: این پروژه در زمینی به مساحت ۱۰۰ هکتار در حال ساخت است که تنها در ۳۵ هزار مترمربع آن پارک آبی سرپوشیده به ارتفاع ۱۵ متر ساخته خواهد شد.
مدیر مجتمع تجاری فرهنگی ستاره ادامه داد: طبق برآورد ها هزینه ساخت این پروژه نزدیک به ۵۰۰ میلیارد است که با توجه به اتمام ساخت هتل و ویلای اقامتی در آن، این مبلغ را می توان به راحتی از دل پروژه به دست آورد.
وی اما از انتظاراتش از دولتمردان گفت و ادامه داد: برای احداث این مجتمع انتظار هیچ گونه کمک ریالی از طرف دولتمردان را نداریم، فقط همین که آنان جلوی پای ما در ساخت این پروژه سنگ اندازی نکنند، بزرگ ترین لطف را در حق ما کرده اند.


 
این گزارش می افزاید، در حال حاضر به نظر می رسد مجتمع تجاری فرهنگی ستاره باران، هم در بعد تجاری و هم در بعد فرهنگی توانسته است تاثیرات قابل توجهی بر کالبد منطقه نصف راه اعمال نماید. نیز در تمام هشت طبقه این مجتمع دفاتر اداری مشغول به فعالیت هستند .
انتهای پیام/

پژوهشیار