وزیر بهداشت خبر داد

تسریع واکسیناسیون دانشجویان فعال در مراکز تزریق واکسن در چند هفته آینده

1400/06/12 - 19:12 - کد خبر: 50139
بهرام عین اللهی

نصر: وزیر بهداشت گفت: دانشجویان در مراکز واکسیناسیون در رشته‌های مختلف در صحنه حضور دارند واکسیناسیون در چند هفته آینده سرعت پیدا می‌کند و امیدواریم تا دهه فجر واکسیناسیون را تمام کنیم.

به گزارش نصر، بهرام عین اللهی روز جمعه ۱۲ شهریور ماه در ادامه سفر یک روزه خود به آذربایجان‌شرقی در حاشیه بازدید از قسمت های مختلف بیمارستان امام رضا(ع) تبریز در جمع خبرنگاران ضمن تاکید بر وجود امکانات خیلی خوب و کادر درمان مجرب در این بیمارستان، اظهار کرد: به همه‌ی مردم توصیه می‌کنیم تا تمام تلاش خود را برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا انجام دهند چرا که عوارض بعد از کرونا نگران کننده است.
وی با بیان اینکه در چند روز آینده میزان مرگ و میر در آذربایجان شرقی با گذر از پیک دلتا کمتر خواهد شد، افزود: مهمترین موضوع در این مقطع از زمان واکسیناسیون است و واردات واکسن از هفته آینده بیشتر می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در بازدیدی که از مرکز تجمیعی واکسیناسیون در تبریز داشتیم مشخص شد که همه دستگاهها و نهادها پای کار هستند و سپاه، هلال احمر، بسیج جامعه پزشکی و ... حماسه‌ی دیگری مانند حماسه دفاع مقدس این بار در مراکز واکسیناسیون آفریده اند.
به گزارش ایسنا، وزیر بهداشت، درمان و آموش پزشکی در سفری یک روزه صبح امروز وارد آذربایجان شرقی شد و از مراکز واکسیناسیون در سراب و تبریز بازدید کرد.
براساس این گزارش بازدید از بیمارستان خیرساز مردانی آذر تبریز، دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و نشست با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از دیگر برنامه‌های سفر وزیر بهداشت به آذربایجان شرقی است.
انتهای پیام/

پژوهشیار