سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی خبر داد:

شش کشته و زخمی در سانحه رانندگی در محور جلفا - مرند

1400/06/12 - 18:50 - کد خبر: 50137
تصادف

نصر: جانشین پلیس راه استان آذربایجان شرقی گفت: ساعت 16:20عصر امروز در کیلومتر 15 جلفا مرند یک دستگاه خودروی پژو 206 پس از برخورد با یک دستگاه پژو405 با یک خودروی اسپورتیج یگر شاخ به شاخ برخورد کرد و موجب سقوط این خودرو از روی پل شد.

سرهنگ یونس احسان فر افزود: در این حادثه راننده خودروی 206 و یکی از سرنشینانش و همچنین یک سرنشین خودروی اسپورتیج در دم جان باختند و سه مصدوم این حادثه هم تحت اقدامات اورژانس به بیمارستان آیت الله کوه کمری مرند انتقال یافتند.
 به گفته وی بی مبالاتی و تجاوز به چپ راننده خودروی 206 علت حادثه بوده و 50درصد علت این حادثه از سوی پلیس نقص معبر و نداشتن حفاظ و گاردریل  پل  5 متری محل حادثه  اعلام شده است.


 
به گفته شاهدان عینی فرماندار شهرستان جلفاراننده خودروی اسپورتیج بود که آسیب جدی ندیده بود وحال عمومی  وی مساعد بود اما برا ی بررسی  بیشتر به بیمارستان منتقل شد.
سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی از اعزام چهار دستگاه آمبولانس اورژانس از پایگاه‌های مرند و هادیشهر به محل حادثه خبر داد و افزود: پس اطلاع  از وقوع  این حادثه  به مرکز اورژانس ، نیروهای  امدادی و اورژانس سریعاً عازم محل حادثه شدند و کار خدمات رسانی انجام شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار