وزیر بهداشت:

واکسیناسیون در تمامی استان‌ها شبانه روزی می‌شود

1400/06/12 - 13:52 - کد خبر: 50128
واکسیناسیون سالمندان، واکسیناسیون عمومی

نصر: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با ورود واکسن به کشور، واکسیناسیون در تمامی استان‌ها شبانه‌روزی می‌شود تا سرعت کار افزایش یابد.

به گزارش نصر، صبح امروز جمعه بهرام عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی وارد شهرستان سراب زادگاهش شد.
بازدید از مرکز آموزشی درمانی و پژوهشی امام خمینی (ره)، بازدید از بیمارستان سراب، بررسی آخرین وضعیت کرونا و روند واکسیناسیون از مهمترین برنامه‌های بهرام عین‌اللهی در شهرستان سراب بود.
وی بعد از سراب به تبریز سفر کرد و از مرکز واکسیناسیون خوابگاه گلستان تبریز و مرکز واکسیناسیون خودرویی سپاه بازدید کرد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون خودرویی سپاه در جمع خبرنگاران گفت: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در مراکز واکسیناسیون علاوه بر افزایش تعداد مراکز، واکسیناسیون در تمامی استان‌ها شبانه روزی می‌شود تا سرعت کار افزایش یابد.
وی با تاکید بر اینکه مردم نگران تأمین واکسن کرونا نباشند، ادامه داد: تمهیداتی برای این موضوع اندیشیده شده است و دولت تمام تلاش خود را انجام می‌دهد.
عین اللهی با تاکید بر اینکه واکسیناسیون مردم اولویت اصلی دولت است، افزود: تا دهه فجر امسال، طرح واکسیناسیون عمومی پایان می‌یابد.
طبق وعده وزیر بهداشت روند واکسیناسیون از هفته آینده با افزایش ورود واکسن به کشور و همچنین با واکسیناسیون سرعت می‌گیرد.
عین اللهی همچنین با حضور در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز، از بخش‌های دیالیز، پیوند اعضا و آی. سی. یو و بخش کرونای این مرکز آموزشی و درمانی بازدید کرد.
وی امروز عصر در ادامه برنامه سفری خود از بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذر بازدید می‌کند و دیدار با امام جمعه تبریز و نشست با هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وی به تبریز و آذربایجان شرقی است.
انتهای پیام/

پژوهشیار