بیمارستان اهر در حال قفل شدن/ ظرفیت خالی نداریم

1400/06/11 - 21:29 - کد خبر: 50112
کرونا

نصر: مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر گفت: متاسفانه از روزهای اخیر نتایج تلخ ازدحام‌ها و تجمعات بی‌رویه نمایان شده و بار مراجعات کرونایی به حدی بالاست که بیمارستان قفل شده است.

به گزارش نصر، محمد میرزاپور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: متاسفانه سیل مراجعات باعث شده تمام بخش‌های بیمارستان باقرالعلوم اهر و حتی بخش اورژانس برای بستری تکمیل شود. 

وی تاکید کرد: افزایش مراجعات کرونایی  حتی بخش دیالیز قدیم هم از ۱۰ شهریور ماه برای بستری بیماران جدید کرونایی اختصاص یابد و هم اکنون ( ساعت نزدیک به ۲۴) تقریباً کامل شده و ظرفیت خالی نداریم.

این مقام مسوول یادآور شد: هم‌اکنون بیش از ۱۵۰ بیمار کرونایی در بیمارستان اهر بستری هستند و اورژانس بیمارستان همچنان میزبان افراد کرونایی جدید است که یکی پس از دیگری مراجعه می‌کنند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا اعلام کرد:  متاسفانه  امکانات، ظرفیت و تعداد نیروی انسانی ما توان خدمات‌دهی به بار سنگین مراجعان‌ را در این حد ندارد. خواهش می‌کنم رعایت کنید و پروتکل‌ها را جدی بگیرید؛ دیگر جا برای بستری وجود ندارد و اگر مبتلا شدید، کار درمان در اهر سخت خواهد بود.

وی تاکید کرد:  ماسک بزنید؛ این حرف مرا به توان ۱۰۰۰ ثبت‌ کنید و تمنای مرا جدی بگیرید. در تجمعات و بیرون از منزل به‌غیر از موارد ضروری آن هم با رعایت پروتکل‌ها، حاضر نشوید.

انتهای پیام/

پژوهشیار