تمدید مهلت ارسال آثار به سوگواره «72 بغض بوم» تا 18 شهریور

1400/06/11 - 12:39 - کد خبر: 50088
سوگواره

نصر: با توجه به درخواست‌های شرکت‌کنندگان، مهلت ارسال اثر برای حضور در چهاردهمین سوگواره هنرهای تجسمی «72 بغض بوم» تا 18 شهریور ۱۴۰۰ تمدید شد.

به گزارش نصر، فراخوان چهاردهمین سوگواره مجازی و منطقه‌ای هنرهای تجسمی 72 بغض بوم در استان‌های (آذربایجان‌شرقی،غربی، زنجان و اردبیل) منتشر شده است.
این سوگواره در دو بخش نقاشی و خوشنویسی با موضوعات جلوه‌های ایثار، شجاعت و غیرت یاران امام حسین (ع) در روز عاشورا در بخش نقاشی همچنین فقرات زیارت عاشورا در بخش خوشنویسی برگزار می‌شود که هنرمندان می‌توانند آثار خود را که در یک سال اخیر تولید کردند، تا مورخه 18 شهریورماه سال جاری به این سوگواره ارسال کنند.
ابعاد اثر حداقل 50 * 70 سانتی متر و حداکثر 70* 100 سانتی متر و کادر مربع نیز بلامانع است همچنین در بخش خوشنویسی نیز رشته (نستعلیق، شکسته نستعلیق و خطوط عربی) مدنظر هنرمندان قرار گیرد.
جوایز این سوگواره شامل نفر اول لوح تقدیر و مبلغ ۲۰ میلیون ریال، نفر دوم لوح تقدیر و مبلغ ۱۵ میلیون ریال، نفر سوم لوح تقدیر و مبلغ ۱۰ میلیون ریال همچنین در هر رشته به ۲ اثر برگزیده (غیر رقابتی) لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۵ میلیون ریال تقدیم خواهد شد.
علاقه‌مندان می‌توانند فایل آثار خود را به همراه مشخصات کامل از طریق آدرس artabriz@yahoo.com ارسال نمایند و در صورت هرگونه سوال به وبسایت حوزه هنری استان به نشانی artabriz.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۵۵۵۲۵۵۷ تماس حاصل کنند.
انتهای پیام/

پژوهشیار