مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر؛

بیمارستان اهر ظرفیت پذیرش بیمار کرونایی را ندارد

1400/06/11 - 09:12 - کد خبر: 50060
کرونا

نصر: مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر با بیان این‌که بار مراجعه بیماران کرونایی بیمارستان این شهر بسیار بالا است، گفت: بیمارستان و کادر درمان توان و ظرفیت خدمات‌دهی به بار سنگین مراجعان و بستری را ندارند.

به گزارش نصر، محمد میرزاپور روز پنجشنبه در گفت وگویی اظهار کرد: در روزهای اخیر نتایج تلخ ازدحام‌ و تجمع بی‌رویه و سفرهای غیر ضرور نمایان شده و بار مراجعات کرونایی به حدی بالاست که بیمارستان قفل شده است.
وی افزود: تمام بخش‌های بیمارستان باقرالعلوم اهر و حتی بخش اورژانس برای بستری تکمیل شده و بخش دیالیز قدیم هم که جهت بستری بیماران جدید کرونایی اختصاص یافت، تقریبا کامل شده و ظرفیت خالی نداریم.
میرزاپور ادامه داد: هم‌اکنون بیش از ۱۵۰ بیمار کرونایی در بیمارستان اهر بستری هستند و اورژانس بیمارستان همچنان میزبان افراد کرونایی جدید است که یکی پس از دیگری مراجعه می‌کنند و متاسفانه نه امکانات و نه ظرفیت و تعداد نیروی انسانی ما توان خدمات‌دهی به بار سنگین مراجعان‌ را در این حد ندارد.
وی با تاکید بر اینکه مردم شیوه نامه های بهداشتی کرونا را جدی بگیرند و حتما از ماسک استفاده کنند، گفت: دیگر جا برای بستری وجود ندارد و اگر مبتلا شدید، کار درمان در اهر سخت خواهد بود.
انتهای پیام/

پژوهشیار