فرمانده انتظامی مراغه؛

چهار عامل توزیع و مصرف موادمخدر در مراغه دستگیر شدند

1400/06/10 - 15:34 - کد خبر: 50033
بازداشت، دستگیری

نصر: فرمانده انتظامی مراغه گفت: چهار کیلو و ۶۶۰ گرم تریاک کشف شد و چهار متهم در این رابطه به جرم توزیع و مصرف مواد مخدر دستگیر شدند.

به گزارش نصر، سرهنگ «توحید فارسی» روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ماموران طی یک عملیات هوشمندانه از فعالیت فردی در زمینه قاچاق مواد مخدر مطلع شدند و موضوع را در دستور کار عملیاتی خود قرار دادند.
وی بیان کرد: ماموران پس از تعقیب و مراقبت و انجام یک سری اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی عامل تهیّه و توزیع مواد مخدر شدند و با هماهنگی قضایی در بازرسی از محل، این میزان تریاک به همراه ترازوی توزین و آلات استعمال کشف شد.
فرمانده انتظامی مراغه تصریح کرد: در این زمینه علاوه بر عامل تهیه و توزیع، سه متهم که مشغول استعمال و خرید و فروش مواد مخدر بودند، دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.
وی با بیان اینکه سامانه‌های ۱۱۰ و ۱۹۷ جهت اعلام موارد مشکوک در خصوص مواد مخدر در اختیار شهروندان قرار دارد، تاکید کرد: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر از اولویت‌های نیروهای انتظامی و امنیتی است و پلیس و دستگاه قضایی، با جدیّت هرچه تمام‌تر با اخلال‌گران و برهم زنندگان امنیت اجتماعی و تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر برخورد می‌کنند.
انتهای پیام/

پژوهشیار