رئیس هیات شمشیربازی استان اردبیل؛

اردوی تیم ملی شمشیربازی در اردبیل برگزار می‌شود

1400/06/10 - 10:12 - کد خبر: 49988
شمشیربازی

نصر: رئیس هیات شمشیربازی استان اردبیل از برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی شمشیربازی کشورمان به میزبانی اردبیل با هدف آمادگی بیشتر برای اعزام به مسابقات آسیایی خبرداد.

به گزارش نصر، هادی صباغی روز سه‌شنبه در گفت و گویی با بیان اینکه اردوی آمادگی تیم ملی بزرگسالان، امید و جوانان کشورمان در رشته اسلحه اپه در اردبیل برگزار خواهد شد، افزود: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با فدراسیون اردوی تیم ملی بزرگسالان در رشته اسلحه اپه از روز دوشنبه ۱۵ شهریورماه امسال تا روز پنجشنبه ۲۵ شهریورماه به مدت ۱۰ روز در اردبیل برگزار خواهد شد.
وی گفت: همچنین اردوی آمادگی تیم ملی شمشیر بازی کشورمان در رده‌های سنی امید و جوانان از دوشنبه پنجم مهرماه تا روز پنجشنبه پانزدهم مهرماه به مدت ۱۰ روز در اردبیل برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه اردوی آمادگی تیم ملی شمشیر بازی کشورمان از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا در جامعه برگزار نشده است، بیان کرد: این اردو با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.
او اظهارکرد: فدراسیون شمشیر بازی هنوز اسامی دعوت‌شدگان به اردوی آمادگی تیم ملی را اعلام نکرده است اما پیش‌بینی می‌شود حداقل سه شمشیرباز در رده سنی بزرگسالان و سه شمشیرباز نیز در رده سنی امید و جوانان از استان اردبیل به این اردو دعوت شوند.
وی تصریح کرد: برگزاری اردوی های تیم ملی در اردبیل علاوه بر شناساندن قابلیت‌ها و ظرفیت‌های استان باعث رشد و توسعه ورزش منطقه خواهد شد.
 رئیس هیات شمشیربازی استان اردبیل با اشاره به زیرساخت‌ها، قابلیت‌ها و پتانسیل استان اضافه کرد: با برگزاری شایسته این اردو اردبیل به کمپ اردوهای تیم‌های ملی شمشیربازی در کشور تبدیل خواهد شد.
صباغی ادامه داد: تلاش می‌شود با همکاری و حمایت های مسئولان عالی استان و متولیان ورزش، اردبیل میزبان شایسته برای اعضای تیم ملی شمشیربازی کشورمان شود.
انتهای پیام/

پژوهشیار