شهردار منتخب تبریز خطاب به اعضای شورای شهر و شهروندان؛

حال شهرمان خوب نیست/ روزهای خوبی در انتظار تبریز است

1400/06/09 - 00:00 - کد خبر: 49906
عباس رنجبر

نصر: شهردار منتخب تبریز در پیامی خطاب به اعضای شورای شهر و شهروندان، از آغاز فصل جدید عمران و آبادانی در شهر سخن گفت.

به گزارش نصر، متن پیام عباس رنجبر به شرح زیر است:

به نام خالق یکتا
مردم شریف تبریز

اکنون که با اعتماد نمایندگان شما در شورای اسلامی شهر، به عنوان خادم تبریز انتخاب شدم، بر خود وظیفه می‌دانم شاکر الطاف بی‌حد پروردگار متعال باشم و از اعتماد شورای اسلامی شهر قدردانی نمایم که در این مقطع از حیات خویش، توفیق خدمت در عرصه مدیریت شهری را به اینجانب واگذار کردند.
اعضای شورای شهر تجلی اراده و خواست مردم است و بنده در مسیر خدمت به مردم، در تعامل و هماهنگی کامل با تمام نمایندگان مردم بوده و شهردار همه‌ی مردم شهرم خواهم بود و در مسیر تحقق اهداف و رویکردهای این دوره از شورا، تمام توان خود را به کار خواهم گرفت.
همچنین از سایر گزینه‌های تصدی شهرداری تبریز به شکلی ویژه قدردانی می‌کنم که با تکیه بر توان و تخصص خود، رقابتی جدی و شورانگیز را رقم زدند. قطعا برنامه‌های وزین و عملیاتی این عزیزان در فصل جدید مدیریت شهری، تکیه‌گاه تخصصی بنده خواهد بود.
واقعیت این است که حال شهرمان خوب نیست ! و شهروندان بر این باورند وضعیت فعلی تبریز، تناسبی با نام و صبغه تاریخی آن ندارد. لذا با ایجاد تغییراتی چشمگیر در چهارسال آینده، باید لحظه‌لحظه را غینمت بشماریم و از هیچ فرصتی برای خدمت به شهر و شهروندان غفلت نکنیم.
به‌سبب سوابق خدمت و رصد مسایل شهری و مطالبات مردمی در سال‌های اخیر، از وضعیت فعلی شهر تبریز شناخت نسبتاً کاملی دارم. متاسفانه در کنار وضعیت نابسامان اقتصادی اخیر، کم توجهی به شاخص های بنیادینی از جمله درآمد سرانه شهروندان و سهم تبریز ازسرانه تولید ناخالص ملی، ایجاد درآمدهای پایدار شهری و ... موجب بروز چالش‌های مختلفی هم در سازمان بزرگ شهرداری تبریز از جمله درحوزه‌های مالی، عمرانی، شهرسازی، عدالت شهری ، فرهنگی و... شده است و معتقدم راه حل این مشکلات؛ تغییر رویه مدیریتی و پیشه‌کردن شیوه انقلابی و جهادی در سیاستگذاری‌های کلان این مجموعه است.
آیندگان قاضی عملکردمان‌اند و اینجانب با انگیزه‌ای مضاعف این نوید را می‌دهم که با کار شبانه‌روزی، بهره‌مندی از پیشنهادات و انتقادات و با اعتماد به‌جوانان انقلابی و کارآمد، در سایه روزهای خوبی در انتظار تبریز است و این شهر با حمایت مردم از خادم خود به ریل توسعه و پیشرفت توأم با عدالت بازخواهد گشت.
عباس رنجبر-شهردار منتخب تبریز
انتهای پیام/

پژوهشیار