رئیس کل دادگستری استان:

تمام تلاش دادگستری آذربایجان‌شرقی حل دغدغه‌ها و مشکلات مردم است / اجازه زمین‌خواری در استان نداده‌ایم

1400/06/08 - 21:05 - کد خبر: 49897
موسی خلیل اللهی

نصر: رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: طی سال‌های گذشته تمام تلاش دادگستری استان حضور در کنار دولتمردان برای حل بخشی از دغدغه‌ها و مشکلات مردم بوده و امیدواریم با عنایت خداوند به توفیقات خوبی دست پیدا کنیم.

به گزارش نصر، موسی خلیل‌اللهی در دیدار با استاندار آذربایجان‌شرقی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و تبریک هفته دولت، اظهار داشت: طی یک‌سال گذشته با درایت و مدیریت استانداری فضای مناسبی حاکم شده اقدامات و تلاش‌های خوبی برای حل مشکلات انجام شده که قابل قدردانی است.
وی افزود: با وجود فضای خاصی که به دلیل شیوع بیماری کرونا در استان آذربایجان‌شرقی به وجود آمده و موجب مضاعف شدن مشکلات شد، اما با همراهی استانداری در کنار دادگستری استان و با محوریت نماینده ولی فقیه در استان در رابطه با حمایت از سرمایه‌گذاری و تامین امنیت سرمایه.گذاری و اشتغال اقدامات خوبی انجام شده است.
رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: طی سال‌های گذشته در کنار فضای خاصی که به دلیل تحریم‌ها و کرونا به وجود آمده، تمام تلاش دادگستری استان حضور در کنار دولتمردان برای حل بخشی از دغدغه‌ها و مشکلات مردم بوده و امیدواریم با عنایت خداوند به توفیقات خوبی دست پیدا کنیم.
وی با بیان اینکه استانداری در کنار دستگاه قضایی بوده و این قابل قدردانی است، ادامه داد: با توجه به استقرار دولت جدید و شروع کار آن تلاش‌ها تداوم خواهد یافت و تلاش خواهیم کرد راهی پیدا کنیم تا دغدغه‌های مردم را رفع کرده و توسعه مدنظر رهبری محقق شود تا خدمتی بی‌منت و در شان مردم ارائه شود.
خلیل‌اللهی با اشاره تحویل ساختمان جدید به دادگستری استان آذربایجان‌شرقی، طبق توافق‌نامه‌ای با استانداری، متذکر شد: تلاش دادگستری این بوده تا بخشی از مشکلات فیزیکی دادگستری استان را رفع کرده و در فضایی مناسب و متناسب با شان و جایگاه مردم خدمات ارائه شود.
در ادامه این دیدار محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه طی سال‌هایی که در استان حضور داشتیم فضای مودت و همدلی در استان حاکم بوده، تصریح کرد: بدون حضور دستگاه قضایی و ایجاد امنیت قضایی نمی‌توانستیم کاری را پیش ببریم و در راستای حمایت از تولید و دیگر مسائل استانداری و دستگاه قضایی در کنار هم بودند.
وی با بیان اینکه طی سال‌های گذشته با وجود طوفان‌های بزرگی که پشت سر گذاشتیم اقدامات بزرگی در استان انجام شده است، یادآور شد: اگر امروز با افتخار می‌گوییم که اجازه زمین‌خواری در استان نداده‌ایم یا موضوع ذوب مس، نفلین سینیت و راه‌آهن نهایی شده با حمایت و همراهی دستگاه قضایی استان بوده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار