مدیر عامل شرکت تولیدی و بازرگانی برزویه حکیم مطرح کرد:

توسعه و پیشرفت ارمغان حضور دکتر رحمانی/ شرکت دارویی برزویه حیکم جزو برترین های صادر کننده های کشور

1400/06/08 - 11:10 - کد خبر: 49847
محمد محبی

نصر: مدیر عامل شرکت تولیدی و بازرگانی برزویه حکیم گفت: مطمئن هستم با انتصاب دکتر رضا رحمانی در سمت دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی اقتصادی ویژه کشور که سالیان متوالی در زمینه های مختلف مدیریتی فعال و کارنامه درخشان داشته اند مطمئنا در این زمینه هم شاهد توسعه و پیشرفت خواهیم بود.

به گزارش نصر، "محمد محبی" در گفتگو با نصر، گفت: شرکت هلدینگ دارویی پارس حیان متشکل از سه شرکت است که برزویه حیکم یکی از آن ها است.
عضو انجمن پخش سراسری دارویی ایران گفت: در مجموع دو هزار نفر پرسنل داریم و موفق شده ایم تا پخش سراسری در ایران را راه اندازی کنیم.
وی ادامه داد: باتوجه به فناوری ها و تکنولوژی ها، تکنولوژی نانو را برای اولین بار به ایران آورده ایم و به لطف خدا جزو صادر کننده های نمونه شده ایم.
وی چشم اندازی شرکت را روشن و تصریح کرد: با عنایت به حمایت های دولت امیدواریم پرسنل را افزایش و توسعه شرکت را شاهد باشیم.
 

محبی تاکید کرد: مانع زدایی و حمایت از تولید که مقام معظم رهبری فرموده اند زمانی محقق می شود که افرادی چون آقای رحمانی حضور داشته باشند.
وی اضافه کرد: افرادی همکون ایشان می‌توانند مناطق آزاد را با جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی تولید و صادرات را قوت دهند.
وی افزود: مناطق آزاد تاکنون مظلوم واقع مانده اند، آقای رحمانی یک فرد باتجربه ای هستند که در صنعت مانع زدایی کردند و این را بعد از اینکه در وزارت بجای ایشان فرد دیگری سکاندار وزارت شد دیدیم و این در حالی بود که هیچ کدام از نهاد ها با آقای رحمانی هماهنگی خوبی نداشتند.
وی ابراز امیدواری کرد و افزود: با توجه به اینکه نماینده ادوار تبریز در مجلس به عنوان معاون رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی اقتصادی ویژه کشور از رئیس جمهور حکم گرفته است، مطمئن هستم با انتصاب ایشان در که سالیان متوالی در زمینه های مختلف مدیریتی فعال و کارنامه درخشان داشته اند مطمئنا در این زمینه هم شاهد توسعه و پیشرفت خواهیم بود.
انتهای پیام/

پژوهشیار