خبر/

مدیر بازرسی سازمان حمل ونقل بار شهرداری تبریز منصوب شد

1400/06/09 - 14:46 - کد خبر: 49846
یوسف وحید تقی نیا

نصر: با حضور معاون مدیرکل بازرسی شهرداری تبریز و مدیرعامل و معاونان و مدیران سازمان حمل ونقل بار، یوسف وحید تقی نیا به عنوان مدیر بازرسی این سازمان معرفی شد.

به گزارش نصر، در جلسه ای که به همین مناسبت ترتیب یافته بود نادری مدیرعامل سازمان حمل ونقل بار با تشریح وظایف تعریف شده برای سازمان حمل ونقل بار از جمله تهیه آمار و اطلاعات خودروهای باری و ساماندهی آنها،  ایجاد پایانه و توقفگاه و بار انداز و ایستگاه های پارک حاشیه ای برای خودروهای باری و نوسازی ناوگان  و... پیشتیبانی و همکاری تمامی دستگاه های ذیربط علی الخصوص سیستم های نظارتی همچون حراست و بازرسی را در رسیدن به اهداف سازمان که در راستای رفاه عمومی شهروندان خواهد بود ضروری دانست.
نادری  با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب جهاد بسیجیان در تمام حوزه های تربیتی، اجتماعی و فرهنگی بویژه در ایام کرونایی که نیاز به فعالیت جهادگرانه بسیجیان  در تامین بسته معیشتی و ضدعفونی و ماسک وغیره  برای خانواده  رانندگان حمل و نقل باردرونشهری اسیب دیده از اقتصاد کرونا بوده است از الزامات سازمان  می باشد.
نادری اظهار داشت: ضرورت و جایگاه این بخش بسیار بارز و مشخص  و بر ضرورت رعایت قوانین و مقررات تاکید کرد.
نادری  با تشبیه بازرسی بعنوان چشم بینا و بازوی مدیریت سازمان، مشاور مدیر در جهت ارتقای سلامت اداری، برای مدیر بازرسی سازمان در انجام امور محوله آرزوی توفیق نموده و از حمایت و همکاری کامل مجموعه سازمان از ایشان خبر داد.
در ادامه نادری  نیز با اشاره به اینکه نظارت بر مقررات و قوانین از وظایف اصلی مدیر بازرسی خواهد بود، ابراز امیدواری نمود که مدیربازرسی سازمان دوشادوش سایر پرسنل بعنوان یار و یاور مدیریت  در راستای انجام وظایف تعریف شده برای سازمان همکاری نماید.
سید احمد موسوی معاون  مدیرکل بازرسی و نظارت شهرداری تبریز با بیان اینکه نظارت و بازرسی یکی از مهم ترین ارکان مدیریت نوین در همه سیستم ها بوده و موضوع نظارت در جهت رضایتمندی شهروندان و از میان بردن پیچیدگیهای اداری و شفاف سازی یکی از مهم ترین موارد است که میتواند حرکت چشمگیری داشته باشد.
وی  گفت: اداره کل همواره در جهت حفظ و صیانت از حقوق شهروندی و رضایتمندی مراجعین بی شائبه فعالیت نموده و پاسدار ارزش های متعالی مجموعه شهرداری و دغدعه شهردار محترم تبریز بوده اند و در همین راستا استقرار واحدهای ارزیابی عملکرد و بازرسی طبعا راهکار مناسبی در جهت افزایش بهره وری و پویاسازی و مرتفع نمودن موانع احتمالی موجود کمک شایانی خواهد نمود.
سید موسوی  گفت: فعال شدن نظارت‌های درون سازمانی به اجرای بهتر و صحیح قوانین و امور کمک می‌کند در سازمان حمل ونقل بار شهرداری تبریز باید با توجه به تخصصی بودن وظایف معاونت های(حمل و نقل بار، فنی و اجرایی و مالی و اقتصادی)  و ارائه خدمات با کیفیت به جامعه هدف  نظارت و کنترل بیشتری صورت گیرد.
او افزود:
کنترل و نظارت  از مهمترین اهداف واحد بازرسی بر عملکرد معاونت هاست مدیریت بازرسی و نظارت برای سالم ماندن نظام اداری  از مهمترین امور در هر سازمانی است.
سازمان برای بقای خود باید از تغییرات محیطی آگاه شود و هماهنگی های لازم را با آنها به عمل آورد. وسیله این آگاهی کنترل است.
نادری  ضمن قدر دانی از زحمات محمد علیون مدیر اسبق مدیریت  بازرسی نظارت سازمان حمل ونقل باردرونشهری شهرداری تبریز  آقای یوسف وحید تقی نیا  را به عنوان سرپرست مدیریت جدید بازرسی سازمان مدیریت حمل ونقل بار درون شهری و حومه شهرداری تبریز منصوب کردند و از وی خواستند که در مسئولیت جدید دقت و نظارت بیشتری در جهت رضایت مردم و جامعه هدف داشته باشند.
انتهای پیام/

پژوهشیار