رییس پلیس راه آذربایجان شرقی در گفت و گو با نصر خبر داد:

کاهش 82 درصدی ورود پلاک های غیربومی به استان/ آزاد بودن سفرهای درون استانی

1400/06/07 - 18:44 - کد خبر: 49812
منع تردد، محدودیت های کرونایی

نصر: رییس پلیس راه آذربایجان شرقی از همکاری فوق العاده مردم با پلیس در ایام اجرای محدودیت های کرونایی تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش نصر، سرهنگ "رضا کریمی نژاد" در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار نصر از آزاد بودن سفرهای درون استانی خبر داد و افزود: ورود و خروج به شهرهای مختلف استان با پلاک درون استانی بلامانع است؛ اما پلاک های غیر بومی (غیر استانی) در صورت ورود به شهرهای قرمز استان به صورت هوشمندانه و از طریق دوربین های مداربسته اعمال قانون خواهند شد.
وی ادامه داد: از 24 مرداد ماه تا 5 شهریور که محدودیت های کرونایی در استان اعمال شده بود، در این مدت 65 هزار خودرو برگشت داده شدند، نزدیک به 60 هزار خودرو تذکر داده شد، 16 هزار خودرو اعمال قانون "یک میلیون تومانی" شدند و هزار و 345 خودرو نیز اعمال قانون 500 هزار تومانی شدند.
سرهنگ کریمی نژاد افزود: همچنین در مدت مذکور 82 درصد ورود پلاک های غیربومی به استان و نیز 60 درصد سفرهای استانی در این مدت کاهش داشته است.
رییس پلیس راه استان با تشکر از همکاری خوب مردم در دوران اعمال محدودیت مذکور اظهار داشت: در این مدت که محدودیت های کرونایی در جاده های استان اعمال شد، مردم به نحو احسن با پلیس همکاری کردند؛ به خصوص در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی که مسافران زیادی به استان سفر می کردند، میزان همکاری مردم با پلیس بالای 82 درصد بود.
انتهای پیام/

پژوهشیار