استاندار آذربایجان غربی؛

رعایت جدی دستورالعمل‌ها و محدودیت‌ها راه گذر از شرایط کرونایی است

1400/06/07 - 12:51 - کد خبر: 49800
محمدمهدی شهریاری

نصر: استاندار آذربایجان غربی با اشاره به شرایط بسیار نامناسب کرونایی در استان گفت: رعایت جدی دستورالعمل ها و محدودیت ها مهمترین راه گذر از این شرایط و بهبود وضعیت است.

به گزارش نصر، محمدمهدی شهریاری روز یکشنبه در جمع مدیران بیمارستانی آذربایجان غربی افزود: همه ما باید تلاش کنیم تا بیش از این بخش درمان متحمل سختی نشوند.
وی با قدردانی از نقش آفرینی کادر درمانی در بخش دولتی و خصوصی برای درمان بیماران کرونایی اضافه کرد: در سنگر درمان بیماران کرونایی بخش خصوصی همراه و همگام با بخش دولتی فعالیت موثری دارند.
استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: مشکلات بیمارستان های بخش خصوصی در تامین نیرو، دارو، سرمایه در گردش و اکسیژن احصا و راهکارهای استانی برای حل آنها اتخاذ می شود و برای اخذ موافقت های ملی نیز پیگیری ها به صورت جدی انجام خواهد شد.
شهریاری با اشاره به مشکل تامین نقدینگی برخی بیمارستان های خصوصی، از آمادگی استان برای پرداخت تسهیلات کم بهره خبر داد و افزود: این آمادگی وجود دارد تا تسهیلات کم بهره به بیمارستانهای خصوصی متقاضی پرداخت شود.
وی با بیان اینکه پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان های خصوصی روند مناسبی را طی می کند، ادامه داد: امیدواریم این روند همکاری تقویت شود تا مردم نگرانی خاصی برای درمان بیماری خود نداشته باشند.
در این جلسه مدیران بیمارستانهای خصوصی مسائل و مشکلات خود را بیان کردند.
در حال حاضر، همه شهرستان های آذربایجان غربی وضعیت قرمز کرونایی دارند.
انتهای پیام/

پژوهشیار