راحت، اما مرتب بپوشید

1400/06/07 - 13:14 - کد خبر: 49796
لباس

نصر: اما اگر اهل اسپرت پوشیدن هستید، با توجه به این‌که هوا کم‌کم رو به خنکی می‌رود، انداختن شال گردن یکی از پیشنهادهای ما برای شماست؛ شال‌های نازک برای فصل پاییز بسیار مناسب هستند، بخصوص اگر رنگشان با رنگ پیراهن متضاد باشد. یادتان باشد شال هم باید مرتب و آراسته روی لباس قرار گیرد، در غیر این صورت خودش نشان از بی‌سلیقگی دارد.

به گزارش نصر، طرفداران شلوارهای جین هم باید دقت داشته باشند شلوارشان نباید گشاد و خیلی بلند باشد.
حتما شما هم افرادی را دیده‌اید که شلوارهای بسیار گشاد و بلند پا می‌کنند؛ این نوع تیپ حتی اگر مد باشد، زیبایی لازم را برای شما به همراه نخواهد داشت و در بسیاری موارد موجب دیده نشدن سایر پوشش‌های شیک و مرتب شما می‌شود.
برخی از آقایان تصور می‌کنند همین که یک شلوار یا کت در ردیف اسپرت‌ها قرار می‌گیرد، می‌توان آن را با هر کت، شلوار یا پیراهنی پوشید. این طرز فکر را کنار بگذارید؛ اسپرت‌پوش‌ها هم باید سلیقه به خرج دهند. حتی اگر زیباترین و گران‌قیمت‌ترین لباس‌ها را هم بدون سلیقه انتخاب کنید و بپوشید اصلا و ابدا به زیبایی ظاهرتان کمکی نمی‌کند و خود دلیلی بر شناخت نداشتن از زیبایی می‌شود.
 

نکته دیگر این‌که افرادی که به دنبال لباس‌های اسپرت هستند باید به یاد داشته باشند مدل موهای اسپرت می‌تواند در خوش‌پوشی آنها تاثیر زیادی بگذارد. شاید برخی از جوانان با این تصور که برای تیپ اسپرت لازم نیست به موهای خود زیاد رسیدگی کنند، دست از مرتب کردن موهای خود بردارند، اما بهتر است بدانند مرتب کردن موها هنگام استفاده از لباس‌های اسپرت، ظاهری زیباتر برای آنان رقم خواهد زد.
انتهای پیام/

پژوهشیار