رئیس اداره گاز شهرستان اهر؛

اهر، به عنوان شهر سبز گازرسانی معرفی شد

1400/06/07 - 10:27 - کد خبر: 49772
گاز رسانی

نصر: رئیس اداره گاز شهرستان اهر گفت: با بهره برداری از پروژه‌های گازرسان در تمام مناطق شهری و افزایش تعداد بهره مندی روستایی از نعمت گاز، این شهرستان به عنوان شهر سبز در مصرف انرژی آذربایجان شرقی معرفی شد.

به گزارش نصر، عزیز عزیزی عصر شنبه، ششم شهریورماه، در حاشیه افتتاح بهره برداری از گاز چهار روستای آلمان جدید، خضرکندی، یوزبنده، قرخ بلاغ شهرستان اهر در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: تاکنون تعداد روستاهای بهره مند از نعمت گاز در این شهرستان به ۹۹.۶۵ درصد رسیده که تعداد ۱۷۸ خانوار روستایی را شامل است.
وی از بهره مندی ۱۰۰ درصدی خانوارهای شهری اهر از نعمت گاز طبیعی خبر داد و افزود: از جمله اقدامات اساسی انجام گرفته در بحث گازرسانی به نقاط مختلف شهری، بهره مندی ۱۰۰ درصدی خانوار شهری از نعمت گاز طبیعی است.
وی در خصوص پایداری شبکه گاز و اجرای پدافند غیرعامل اداره گاز شهرستان اهر نیز گفت: اقدامات عملی در خصوص اجرای خط دوم تغذیه ۱۰ اینچ در حال انجام است و به زودی به مرحله بهره برداری خواهد رسید.
عزیزی هم‌چنین افزود: برنامه جامع اداره، اشتراک پذیری در کمترین زمان با اخذ مدارک و مستندات و هم‌چنین نگهداری تاسیسات در اداره گاز این شهرستان بوده تا جریان گاز طبیعی به صورت مستمر برقرار باشد و کرامت مشترکین این شرکت محفوظ شود.
انتهای پیام/

پژوهشیار