مدیر بهره برداری گاز آذربایجان شرقی؛

اداره گاز منطقه 6 کلانشهر تبریز، رسماً آغاز بکار کرد

1400/06/07 - 09:41 - کد خبر: 49764
شرکت گاز

نصر: مدیر بهره برداری گاز آذربایجان شرقی گفت: اداره گاز منطقه 6 کلانشهر راه اندازی و آغاز بکار کرد.

به گزارش نصر، خسرو آریان پور با اعلام این خبر گفت: اداره گاز منطقه 6 تبریز برای رفاه حال مشترکین مناطق، فردوس، گلشهر، پرواز، ولیعصر جنوبی، یاغچیان، ضلع شرقی دروازه تا پل امام علی، مرزداران، مصلا، سه راهی اهر، شهرک فجر (اکباتان)شهرک ولیعصر در دست احداث، محور صنعتی به طرف پلیس راه  و باسمنج و روستاهای تابعه، راه اندازی گردیده و آماده ارائه خدمات به همشهریان تبریزی می باشد.
وی افزود: کلانشهر تبریز با دارا بودن 800 هزار مشترک گاز، بیش از نیمی از مشترکین گاز استان را به خود اختصاص داده و بخش بندی و استقرار ادارات گاز مناطق تبریز، امری مهم و ضروری برای ارائه خدمات مطلوب به این حجم از مشترکین گاز می باشد.
آریان پور اظهار داشت: اداره گاز منطقه 6 تبریز ارائه خدمات به بیش از 85 هزار مشترک گاز را بر عهده داشته و در آینده نزدیک با اتمام ساخت و سازهای مسکونی و استقرار واحدهای صنعتی، پیش بینی می گردد تعداد مشترکین این منطقه به بیش از 120 هزار مشترک افزایش یابد.
مدیر بهره برداری گاز استان خاطرنشان کرد: اداره گاز منطقه 6 تبریز در آدرس: شهرک شهید ياغچيان، بلوار فتح، نرسيده به جاده فتح آباد واقع گردیده و شماره تماس 33872116 آماده پاسخگویی و راهنمایی مشترکین محترم منطقه یادشده می باشد.
انتهای پیام/

پژوهشیار