امام جمعه تبریز:

هواداران تراکتور گل سر سبد هواداران فوتبال کشور

1400/06/06 - 20:28 - کد خبر: 49747
عکس

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: هواداران تراکتور گل سر سبد هواداران فوتبال کشور، پرشور و شعور، وفادار، دغدغه‌مند، مکتبی و حقیقتا عاشق وطن هستند.

به گزارش نصر، مرکز آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم عصر امروز در دیدار جمعی از هواداران و فعالان رسانه ای تیم فوتبال تراکتور با وی افزود: این تیم در سال‌های اخیر و بعد از صعود به لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا هر وقت تشویق و حمایت شما هواداران را داشته خوش درخشیده است.
وی ادامه داد: شما هواداران تراکتور که در آسیا هم شاخص هستید سال‌های سال در لیگ آزادگان در سرما و گرما در همین ورزشگاه پیر باغشمال به پای تیم ایستادید و با حمایت از کادر فنی و بازیکنان تیم بالاخره تیم را به دوران اوج خود بازگزداندید زمانی تراکتور قطب اول بازیکن سازی کشور بود روزی بیش از ده بازیکن تیم ملی از استعداد‌های همین تراکتور بودند.
امام جمعه تبریز گفت: من صحبت‌های هواداران را هم در اینجا و هم در فضای مجازی شنیده ام و از خواسته‌های شما عزیزان اطلاع دارم و ان شالله از مسئولان ورزش و سیاسی استان هم پیگیر این مطالبات خواهم بود.
وی اضافه کرد: متاسفانه جو ورزشگاه و شعار‌ها در بعضی بازی‌ها خوب نیست البته این شعار‌ها و جو در ورزشگاه‌های سراسر کشور همین وضع است و تماشاگران تبریزی  ویژگی که دارند اغلب از موضع دفاع وارد اینگونه بحث‌ها می شوند، اما ان شاءلله امیدواریم بعد از این ایام که امکان حضور هواداران در ورزشگاه‌ها میسر شد جلوی شعار‌های ناهنجار گرفته شود.
نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: رشد و تعالی باشگاه تراکتورسازی در چند سال اخیر در سایه همدلی و همراهی هواداران با باشگاه تراکتورسازی در درجه اول و در درجه دوم تلاش‌های بازیکنان مربیان و در درجه سوم تلاش‌های مدیران اتفاق افتاده است.
وی افزود: فوتبال با فرهنگ و اجتماع رابطه‌ مستقیم و مستمر داشته و تاثیر فراوان آن قابل چشم پوشی نیست.
انتهای پیام/

پژوهشیار