خبر/

پرستار فروشنده واکسن تقلبی دستگیر شد

1400/06/06 - 15:39 - کد خبر: 49732
دستگیری

نصر: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فروشنده واکسن های تقلبی کرونا خبر داد.

به گزارش نصر، سردار علیرضا لطفی درباره دستگیری این فرد گفت: پس از ارائه گزارشی در خصوص اقدام فردی به تزریق و فروش واکسن کرونا در ازای مبلغ ۱۳ میلیون تومان، موضوع با توجه به اهمیت و حساسیت ویژه جهت رسیدگی تخصصی به کاراگاهان اداره سیزدهم مبارزه با جعل پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.
وی ادامه داد: کارآگاهان پس از هماهنگی های قضائی، تحقیقات میدانی را انجام داده و با تلاش شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی، شخص مورد نظر را به نام پدرام شناسایی کردند. پس از شناسایی  مشخص شد او  پرستار یکی از بیمارستان های پایتخت است و این فرد بلافاصله طی یک عملیات پلیسی دستگیر شد.
وی تصریح کرد: کارآگاهان در بازرسی از منزل متهم مقادیری ویال واکسن کرونا با برندهای مختلف اعم از اسپوتنیک وی و آسترازنکا و مهر جعلی پزشک و کارت جعلی تزریق واکسن کشف کردند.
 وی ادامه داد: متهم جوان در اظهاراتش به کارآگاهان گفت که چند وقتی است به دلیل نیاز مالی تصمیم به این کار گرفته و محتویات داخل ویال آب مقطر است. همچنین او گفته که برچسب ویال ها را نیز به چاپخانه سفارش داده ام.
سردار لطفی در پایان گفت: با توجه به دستگیری متهم و کشف مقادیر واکسن تقلبی تحقیقات  پلیسی در جهت دستگیری همدستان احتمالی و مرکز چاپ برچسب ها توسط کارآگاهان‌ اداره سیزدهم پلیس آگاهی پایتخت ادامه دارد.
انتهای پیام/

پژوهشیار