جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان؛

تصادف ۳ دستگاه خودرو درآزاد راه زنجان - قزوین منجر به قطع عضو شد

1400/06/06 - 11:12 - کد خبر: 49699
تصادف

نصر: جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: بر اثر وقوع تصادف سه دستگاه خودرو (۲ دستگاه اتوبوس و یک دستگاه پژو پارس) در آزادراه زنجان - قزوین، ۲۳ نفر مصدوم و به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند.

به گزارش نصر، سرهنگ مهدی میناخانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متاسفانه دست راننده اتوبوس مقصر در این حادثه رانندگی بر اثر شدت ضربه و صدمه وارده قطع شد و این حادثه دیده به همراه ۲۲ مصدوم دیگر به منظور مداوا و درمان روانه بیمارستان شد.
وی، اظهار داشت: در این حادثه رانندگی که حوالی ساعت ۳ بامداد امروز در لاین شمالی این آزادراه (۵۰۰ متر مانده به عوارضی) اتفاق افتاد راننده خودروی سواری نیز مصدوم شده بود که ۱۹ نفر از این حادثه دیدگان به صورت سرپایی درمان و ترخیص و تنها سه نفر از آنان بستری شدند.
میناخانی با بیان اینکه این حادثه رانندگی به علت عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس مسافری "البرز به میانه" اتفاق افتاد، تصریح کرد: این اتوبوس مسافربری با قسمت عقب خودروی سواری پژو و اتوبوس تهران به شبستر برخورد کرده بود.   
وی به رانندگان توصیه کرد هنگام احساس خستگی و خواب آلودگی و به منظور حفظ سلامت خود، سرنشینان و دیگر رانندگان و مسافران عبوری، در محلی امن و مطمئن توقف کرده و پس از استراحت هرچند کوتاه، ادامه مسیر دهند.
در چهار ماهه نخست امسال تعداد کشته شدگان حوادث رانندگی در سطح جاده های استان زنجان ۷۵ نفر به ثبت رسید که در ماه های فروردین و اردیبهشت امسال تعداد کشته شدگان حوادث رانندگی در سطح مسیرهای ارتباطی استان زنجان ۲۸ نفر بود که ۱۲ نفر در خرداد و ۳۵ نفر نیز در تیر ماه به مجموع جانباختگان در این استان اضافه شد.
استان زنجان پنج هزارو ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.
انتهای پیام/

پژوهشیار