فرمانده نیروی هوایی ارتش؛

سواد رسانه‌ای زمینه‌ساز تشخیص دشمن در فضای غبارآلود است

1400/06/04 - 13:44 - کد خبر: 49635
امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده

نصر: فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر دشمن‌شناسی، گفت: بصیرت و سواد رسانه ای در فضای غبارآلود کنونی توانایی تشخیص دشمن را می‌دهد.

به گزارش نصر، امیر سرتیپ عزیز نصیر زاده روز پنجشنبه در مراسم فارغ التحصیلی  دانش آموختگان جوان خلبانی پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز، اظهار کرد: همه باید بصیرت کافی و سواد رسانه‌ای در همه مسائل داشته باشید تا قدرت تشخیص داشته باشید و بتوانید دشمن را بشناسید و مقابلش ایستادگی کنید.
وی اضافه کرد: دشمنان در فضای مجازی می خواهند بدون خونریزی جوانان ما را تخلیه کنند، حتی تلاش می کنند در تاریخ عاشورا اخلال ایجاد کرده و جوانان جامعه ما را نسبت به دین و اهل بیت(ع) دلسرد کنند چون که از وجود جوانان امیدوار، قوی و محکم ما ترس دارند. 
فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه دشمنان کوچکترین مسایل نظامیمان را بررسی می کنند، افزود: دشمن بر علیه فکر ما جنگ روانی انجام می دهد و سعی دارد افکارمان را غلط جلوه کند بر این اساس باید مراقب باشیم تا مرعوب افکار دشمن نشویم.
وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها با سیاست های غلط و احمقانه خود افغانستان را به صورت مذبوحانه و بزدلانه ترک کردند، گفت: آمریکایی که فکر می کرد در طول ۲۰ سال گذشته اقدامات خوبی برای آموزش ارتش افغانستان انجام داده، دیدیم که این ارتش نیز نتوانست چند روز بیشتر در مقابل طالبان ایستادگی کند. 
امیر سرتیپ نصیرزاده با اشاره به امنیت موجود در کشور، اظهار کرد: باید قدر کشور، انقلاب، عزت و سربلندی کشورمان را بدانیم. 
در این مراسم همچنین از فرماندهان،مربیان و دانش‌آموختگان خلبانی پایگاه شهید فکوری تبریز تجلیل شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار