رییس جمهوری؛

محور در دولت سیزدهم، امانت داری است

1400/06/04 - 09:06 - کد خبر: 49608
سید ابراهیم رئیسی

نصر: رییس جمهوری گفت: محور در دولت سیزدهم، امانت داری است و دولت، مسوولیت و سازو کار اداری به عنوان یک امانت برای خدمت به مردم است.

به گزارش نصر، آیت الله سید ابراهیم رییسی روز پنجشنبه در مراسم تجدید میثاق اعضای هیئت دولت با آرمان‌های امام خمینی ( ره )‌ افزود: توفیقی است برای بنده و همکارانم که در آغاز کار دولت به زیارت مرجع نورانی امام عظیم الشان بیاییم و زیارت کنیم مرقد امام راحل را و میثاق ببندیم با امام راحل که میثاق با امام راحل میثاق با همه خوبی‌ها و پاکی‌ها است.
وی اظهارداشت: در منظومه فکری امام راحل خدمت به مردم جایگاه ویژه‌ای دارد. در تمام عالم همه دولت‌ها، همه مسوولان مدعی خدمت به مردم هستند و در سخنان و ادبیات آنها این است که به مردم خدمت می کنیم.
رییسی ادامه داد: یک خدمت، خدمت منفعت گرا است که خدمت با نگاه مادی است. اساس خدمت آن است که انسان منافع خود، حزب و گروه خود را در نظر بگیرد یعنی خدمت می کند که منفعت ببرد.
وی گفت: خیلی‌ها در عالم هستند که خدمت می کنند مشخص است که برای منافع خود است که گاهی به زبان جاری می کنند و گاهی به زبان نمی آورند. یک نوع دیگر از خدمت نوع دوستی و انسانمدارانه است. یعنی کسی دلش می سوزد برای کسی که ندارد یا گرفتار است و به او خدمت می کند که خیلی ها این طور خدمت می کنند.
انتهای پیام/

پژوهشیار