سرلشکر موسوی: ارتقای توان پهپادی«آجا» مرهون تلاش دانشمندان صنعت دفاعی است

1400/06/02 - 17:57 - کد خبر: 49539
امیر سرلشکر موسوی

نصر: فرمانده کل ارتش در پیامی با قدردانی از تلاش‌های وزیر دفاع،نوشت: افزایش تحرک و قدرت رزم و ارتقای چشمگیر توان پهپادی، موشکی و جنگ الکترونیک ارتش در پرتو تلاش دانشمندان صنعت دفاعی حاصل شد.

به گزارش نصر، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در پیامی از تلاش ها و مدیریت جهادی امیر سرتیپ حاتمی و دیگر تلاشگران صنعت دفاعی، قدردانی کرد و نوشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در چهار سال گذشته با وجود تحریم های ظالمانه، یک دوره موفق و پر شتاب را تجربه کرد.

متن پیام او بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرتیپ حاتمی

سلام علیکم؛

ارتش جمهوری اسلامی ایران در چهار سال گذشته با وجود تحریم های ظالمانه، یک دوره موفق و پر شتاب را تجربه کرد.

افزایش تحرک و قدرت رزم در حوزه‌های زمینی، پدافند هوایی، هوایی و دریایی، متناسب با تهدیدات اخیر و تحولات اساسی و ارتقای چشمگیر توان پهپادی، موشکی و جنگ الکترونیک ارتش مقتدر، جلوه هایی از پیشرفت های امیدبخش است که در سایه تدابیر و پشتیبانی جهادی آن امیر سرافراز و در پرتو تلاش خستگی ناپذیر دانشمندان صنعت دفاعی و همدلی و همکاری متخصصان ارتش جمهوری اسلامی و دانشگاه ها و مراکز دانش بنیان حاصل شده و موجب خشنودی فرماندهی معظم کل قوا و ملت شریف ایران و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با راهبردهای هوشمندانه مبتنی بر تدابیر فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) علاوه بر تقویت توان دفاعی کشور، با دیپلماسی فعال و تعامل سازنده در عرصه های منطقه ای و جهانی ، مسیر بالندگی و پیشرفت را طی کرده است. حضور موثر در عرصه صنعت ملی و جبهه مقابله با کرونا و تأمین نیازهای ضروری مردم عزیز، صفحه درخشان دیگری از کتاب کارآمدی و خدمت رسانی وزارت دفاع در سالهای مسئولیت آن برادر ارجمند است.

خدای بزرگ را به خاطر وجود چنین سربازانی کارآمد، مخلص و پا در رکاب فرمانده عزیزمان، نایب امام زمان ( عج ) حضرت امام خامنه ای (دامت برکاته) شکر گذاریم و با آرزوی موفقیت در سنگرهای آینده خدمت، صمیمانه از سالها تلاش خستگی ناپذیر و مدیریت جهادی جنابعالی و آحاد تلاشگران صنعت دفاعی تشکر می‌کنم.

همچنین از درگاه خدای متعال توفیق همرزم ارجمند و متعهد، امیر سرتیپ آشتیانی را که با رای اعتماد نمایندگان محترم ملت در مجلس شورای اسلامی، مسئولیت خطیر و مهم وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را عهده دار خواهند شد، مسئلت دارم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

انتهای پیام/

پژوهشیار