مدیرعامل باشگاه تراکتور؛

پنجره نقل و انتقالات تراکتور به زودی باز می‌شود

1400/06/02 - 10:11 - کد خبر: 49481
باشگاه تراکتور

نصر: مدیرعامل باشگاه تراکتور با اعلام اینکه تا ۱۰ روز آینده پنجره نقل و انتقالات تیم فوتبال را باز خواهیم کرد، گفت: به دنبال بازیکنان مد نظر خود هستیم.

به گزارش نصر، جمشید نظمی روز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه ای با اشاره به مشکلات مالی این باشگاه و تلاش برای حل این مشکلات، خاطرنشان کرد: در تعطیلات اخیر به همراه سرمربی تیم به ترکیه سفر کردیم تا دیداری با آقای زنوزی داشته باشیم تا برای حل این مسائل به نحو مطلوب، برنامه ریزی کنیم و جلسات فشرده‌ای برگزار کردیم و در مورد مسائل فنی، بدهی‌ها، جذب بازیکن و باز کردن پنجره نقل و انتقالات صحبت‌هایی انجام دادیم که تصمیمات خوبی اتخاذ شد. 
وی اضافه کرد: پس از اتمام جلسات در ترکیه، من مستقیم به تهران رفته و روز گذشته جلسه‌ای با رییس فدراسیون فوتبال داشتم و ۲ جلسه مفید در فدراسیون فوتبال برگزار کردیم که نتیجه این جلسات مثبت بود.
نظمی با بیان اینکه با یک سری از بازیکنان مذاکراتی را آغاز کرده‌ایم، گفت: این روند ادامه خواهد داشت تا پس از باز شدن پنجره، قرارداد آنها را ثبت کنیم .
وی خاطرنشان کرد: این موضوع هم دغدغه هواداران و هم دغدعه ما بوده و هست و پیگیر حل این مسائل هستیم.  
نظمی با اشاره به اینکه با ۲ نفری که به خاطر شکایت آنها پنجره نقل و انتقالات تراکتور بسته شده، تماس گرفته شده است، اعلام کرد: با دعوت از حضور این ۲ نفر و با بسته شدن این ۲ پرونده، پنجره نقل و انتقالات ما باز می‌شود و می‌توانیم نسبت به تکمیل تیم اقدام کنیم و با توجه به تحقق این امر، مشکلات موجود هم حل می‌شود. 
مدیرعامل باشگاه تراکتور اظهار کرد: آقای کمالوند نام یک سری از بازیکنان را در اختیار باشگاه گذاشته است و با آنها وارد مذاکره شده‌ایم. 
وی گفت: امیدواریم همان طور که قول داده بودیم، با یک تیم قدرتمند وارد مسابقات شویم و این اتفاق هم خواهد افتاد.
نظمی یادآور شد: در روزهای گذشته با تعدادی از بازیکنانی که قرارداد آنها با تراکتور به اتمام رسیده، وارد مذاکره شده‌ایم و حتی سرمربی تیم هم بر این عقیده است که این بازیکنان می‌توانند به تراکتور کمک کنند و اگر با این بازیکنان به توافق برسیم، قرارداد آنها را تمدید خواهیم کرد اما اگر این اتفاق هم نیفتد، در این پست بازیکنان دیگری جذب می‌شوند. 
وی اضافه کرد: قرارداد آلین دینکا هم به اتمام رسیده، اما با توجه به رضایتی که از عملکرد این مربی وجود داشت، با او وارد مذاکره شدیم و جلسات فشرده‌ ۲ طرفه برگزار کردیم و آلین دینکا، جزو مربی دروازه‌بانانی بوده که همانند او کم به فوتبال ایران آمده است و در حالی که باشگاه‌های دیگر نیز به دنبال این مربی بودند، ما با او به توافق نهایی رسیدیم و قرارداد او را به مدت سه فصل دیگر تمدید کردیم.
نظمی با اشاره به آخرین وضعیت بدهی ها و دعوت از مجموعه‌های اقتصادی استان برای اسپانسری تراکتور اذعان کرد: ما هم باید بدهی‌ها را پرداخت و هم هزینه‌های فصل آینده را تامین کنیم .
وی خاطرنشان کرد: برخی‌ها تصور می‌کنند بدهی‌ها از زمان حضور آقای زنوزی به وجود آمده است، اما این بدهی‌ها از سال ۱۳۹۰ انباشته شده و اکنون به یک مبلغ کلان تبدیل شده است. 
وی گفت: ما مجبور به پرداخت این بدهی‌ها هستیم و طبق صحبت‌هایی که با آقای زنوزی داشتیم، برای پرداخت آنها به مرور زمان برنامه ریزی کردیم و در فصل‌های گذشته تمامی هزینه‌های باشگاه برعهده مالک باشگاه بوده و ادامه این روند برای فصل آینده، روند مطلوبی محسوب نمی‌شود. 
مدیرعامل باشگاه تراکتور با بیان اینکه ما به دنبال اسپانسری هستیم تا از خارج مجموعه آقای زنوزی به تراکتور پول تزریق شود، افزود: در این زمینه مذاکراتی انجام شده و امروز هم جلسه‌ای در فرمانداری تبریز با حضور اعضای شورای عالی ورزش و فرماندار داشتیم و صحبت‌هایی انجام شد و از جمله مواردی که در این جلسه به آنها پرداخته شد، این بود که بزرگ‌ترین دغدغه بخش خصوصی در فوتبال، تیم‌های دولتی هستند که پول سرشار وارد فوتبال می‌کنند.
وی گفت:وقتی بازیکنی در یک تیم با پول‌های جزئی بازی می‌کند، اما به او مبالغ وسوسه‌انگیز و سرسام‌آور پیشنهاد می‌کنند، باشگاه خصوصی با مشکل مواجه می‌شود و نمی‌تواند با باشگاه دولتی وارد رقابت شود. 
نظمی اظهار کرد: در جلسه روز گذشته به آقای عزیزی خادم هم گفتم که تیم‌های دولتی رقم‌هایی در حدود ۳٠، ۴٠ میلیارد تومان به بازیکنان پیشنهاد می‌کنند و از آنجایی که سیاست نظام جمهوری اسلامی، خصوصی‌سازی است، با این اقدامات توانی برای رقابت باقی نمی‌ماند و بخش خصوصی هم که وارد این رقابت شود، قطعاً زمین خواهد خورد. 
وی اضافه کرد: ما نمی‌گوییم که بخش دولتی به ما پول بلاعوض بدهد، اما آنها می‌توانند به تراکتور کمک کنند به طور مثال، مس سونگون یا سایر مراکز اقتصادی، می‌توانند اسپانسر ما شوند و این یک پیشنهاد معقول است و این پیشنهاد را امروز در حضور آقای فرماندار هم مطرح کردم و قرار شد جلساتی با حضور استاندار آذربایجان شرقی برگزار شود.
نظمی یادآور شد: با توجه به دغدغه‌هایی که میان هواداران وجود دارد، متاسفانه ما شاهد یک سری اظهارنظرها و حاشیه‌سازی‌هایی هستیم که با واقعیت هم‌خوانی ندارد و این شایعات به تیم ما لطمه می‌زند و ما این حواشی را رصد می‌کنیم، اما فرصتی برای جوابگویی به تک‌تک آنها نداریم.
وی خطاب به هواداران گفت: مطمئن باشید که تیمی قوی برای فصل آینده خواهیم بست و به تحقق این موضوع شک نکنید، اما کمی حوصله داشته باشید و همراه حاشیه سازان نباشید تا ما در آرامش کار خود را انجام دهیم. 
به دلیل شکایت‌های ثبت شده در فیفا، پنجره نقل و انتقالات باشگاه تراکتور مسدود شده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار