رئیس اداره‌ میراث‌ فرهنگی تبریز؛

واحدهای پذیرایی تبریز با ۲۵ درصد ظرفیت فعالیت کنند

1400/06/02 - 09:16 - کد خبر: 49478
رستوران

نصر: رئیس اداره‌ میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان تبریز اعلام کرد: با توجه به شرایط کرونایی موجود واحدهای پذیرایی این شهرستان باید تنها با ۲۵ درصد ظرفیت فعالیت کنند.

به گزارش نصر، رامین اسبقی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه فوق‌العاده ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا شهرستان تبریز به ریاست فرماندار و اعضای کمیته گردشگری، افزود: با توجه به اوج‌ گیری و موج پنجم شیوع ویروس کرونا در  آذربایججان شرقی و شهر تبرز و در راستای اجرای ضوابط بهداشتی و اعمال محدودیت‌های لازم، وضعیت و نحوه فعالیت واحدهای پذیرایی شهرستان در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: براساس مصوبات این جلسه، فعالیت واحدهای پذیرایی شهرستان تبریز در صورت دارا بودن تهویه مناسب و استاندارد با یک‌چهارم ظرفیت به‌ صورت حضوری امکان‌پذیر خواهد بود که در صورت عدم وجود شرایط مذکور فعالیت آن‌ها به‌ صورت بیرون بر ادامه خواهد یافت.
اسبقی اظهار داشت: به منظور نظارت و ارزیابی کامل بر عملکرد واحدهای پذیرایی شهرستان و تأمین امنیت بهداشتی و رفاهی واحدها برای مراجعه‌کنندگان، بازرسی‌های تخصصی با مدیریت این اداره‌کل و همکاری انجمن‌های مرتبط به‌ صورت مستمر در حال انجام بوده و تشدید خواهد شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار