دهقان نژاد؛

جذب ها در شهرداری تبریز بر اساس نیاز باشد نه خویشاوندی/ مدیرانی که بیش از پنج سال است خدمت می‌کنند خودشان را بکشند کنار

1400/05/31 - 12:22 - کد خبر: 49406
روح الله دهقان نژاد

نصر: عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در جذب نیروی انسانی تمام دوره ها غفلت کرده اند این دوره سعی کنیم این غفلت ها را انجام ندهیم جذب ها بر اساس نیاز باشد نه خویشاوندی و طایفه ای، نباید حقی ضایع شود، مدیران و کارمندان شهرداری مردم انتظار دارند، مردم گله مند هستند.

به گزارش نصر، "روح اله دهقان نژاد" در سخنان میان دستور خود در جلسه علنی امروز، گفت: هیئات تمام سعی خود را در رابطه با فاصله گذاری انجام می دادند، از تمامی هیئات مذهبی تقدیر و تشکر می کنم، ان شاء الله از سفره اباعبدالله متنعم باشند.
وی خطاب به سلیمانی افزود: پاکبان های عزیز در این ایام خیلی کار کردند، خواهشمندم در این ایام اضافه کار این بزرگواران را کامل پرداخت کنید.
وی تأکید کرد: در 4 سال آینده علاقه دارم طبق گذشته به این ها تاکید کنم که شورا باید به خواستگاه اصلی خود برگردد، تقویت ظرفیت ها، ایجاد شفافیت در سامانه های شهرداری، تحقق حقوق شهروندی، نقشه جامع فرهنگی اجتماعی تبریز با محوریت محله ها، توسعه و پیشرفت متوازن و عدالت شهری در مناطق حاشیه شهری.
وی ادامه داد: 70 درصد بودجه عمرانی را اگر دو سال به مناطق محروم ببریم تمام مشکلات حل می شود.
وی در رابطه با جذب نیرو انسانی گفت: در جذب نیروی انسانی تمام دوره ها غفلت کرده اند این دوره سعی کنیم این غفلت ها را انجام ندهیم جذب ها بر اساس نیاز باشد نه خویشاوندی و طایفه ای، نباید حقی ضایع شود، مدیران و کارمندان شهرداری مردم انتظار دارند، مردم گله مند هستند.
وی خطاب به مدیران شهرداری گفت: تمام حقوق و مزایای پرداخت شده شهرداری از سوی مردم است، این را در نظر داشته باشیم که همه این ها از مردم است.
وی افزود: تمام عزیزانی که در شهرداری مدیر شده اند لطفا به کسانی که توانمندی دارند میدان بدهند.
دهقان نژاد تصریح کرد: قدرت فساد نمی آورد، ترس از دست دادن قدرت فساد می آورد.
وی تاکید کرد: پیشنهاد می کنم مدیرانی که بیش از 5 سال است خدمت می‌کنند رشادت کنند و خودشان را بکشند کنار و میدان را به جوانان بدهند.
دهقان نژاد در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با مترو، گفت: سالهاست که هزاران میلیارد پول در زیر زمین تبریز خرج شده است.
وی تصریح کرد: پیاده نظامی راه افتاده تا این مطالب را نگویم، اما خواهم گفت.
وی با اشاره به شورای دور پنجم گفت:
تحقیق و تفحص دو بار در شورای پنجم مطرح شده اما مسکوت مانده، تحقیق و تفحص از مترو باید جز اولویت ها باشد، قطاری که حتی اگر با طناب هم می‌شد باید کشیده میشد، به‌ طناب خورد.
وی ادامه داد: کارشناسان تا 100 میلیارد خسارت برآورد کرده اند، این خسارت جزئی است؟!
وی اضافه کرد: با 650 میلیارد اوراق موافقت می شود تا سود آن را هزینه کنند، باید متخصص بر سر کار بیاید.
وی گفت: طبق اعلام خودشان خط دوم 10 هزار میلیار نیاز دارد تا تکمیل شود
خط سوم را چگونه می‌خواهیم کار کنیم؟
وی تاکید کرد: کلانشهر هایی مثل اصفهان برای حومه بودجه گرفته اند اما ما هنوز در تبریز مانده ایم.
وی خبر داد: شرکتی وجود دارد که در فاصله سه هفته در دو مزایده برنده شده است.
عضو شورا گفت: در بحث میلگرد ها تفهیم اتهام شده است که از قوه قضائیه متشکرم.
انتهای پیام/

پژوهشیار