مدیر تیم فوتبال تراکتور؛

پیوستن فرعباسی به ذوب‌آهن غیرقانونی است؛ از مراجع قانونی پیگیری می‌کنیم

1400/05/31 - 09:29 - کد خبر: 49379
فرهاد صداقت

نصر: مدیر تیم فوتبال تراکتور پیوستن دروازه‌بان این تیم به ذوب‌آهن را غیرقانونی دانسته و از پیگیری این موضوع در مراجع قانونی خبر داد.

به گزارش نصر، فرهاد صداقت درباره عقد قرارداد غیرقانونی حبیب فرعباسی با تیم ذوب‌آهن، اظهار داشت: فرعباسی تحت قرارداد باشگاه تراکتور است و حق و حقوق خود از بابت فصل گذشته را نیز دریافت کرده و با توجه به تعداد بازی‌های انجام شده، وی نمی‌تواند قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ کند.
وی با اشاره به جلسه هفته گذشته مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم تراکتور با فریبرز محمودزاده (مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ) در این رابطه، تاکید کرد: پیرو این جلسه درخواست فسخ یکطرفه قرارداد  آقای حبیب فرعباسی از سوی سازمان لیگ باطل شد و همان روز موضوع به این بازیکن و باشگاه‌ ذوب‌آهن ابلاغ شد که عقد قرارداد با فرعباسی غیر قانونی است. همچنین به او اعلام کردیم که باید در تمرینات شرکت کند اما امروز متوجه عقد قرارداد او با باشگاه ذوب‌آهن شدیم.
مدیر تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: حبیب فرعباسی و باشگاه ذوب‌آهن خطای بزرگی را مرتکب شده‌اند و قطعا باشگاه تراکتور این موضوع را از مسیرهای قانونی پیگیری خواهد کرد تا حق و حقوق باشگاه در این زمینه ضایع نشود.
‏انتهای پیام/

پژوهشیار