خبر/

راه اندازی هفت بیمارستان تنفسی توسط ارتش/ ایجاد ۱۶ پست واکسیناسیون

1400/05/30 - 16:50 - کد خبر: 49361
امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش

نصر: فرمانده نیروی زمینی ارتش، با اشاره به تجهیزات این بیمارستان، تصریح کرد: هر اتاق تجهیزات مجزای مربوط به کپسول اکسیژن و ونتیلاتور و مانیتوریگ دارد.

به گزارش نصر، فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه آمادگی داریم بیمارستان های تنفسی را با درخواست استان ها و براساس هماهنگی با ستاد مقابله با کرونا راه اندازی کنیم، گفت: تاکنون هفت بیمارستان تنفسی پیشرفته در سطح کشور ایجاد شده است.
امیر سرتیپ کیومرث حیدری در جمع خبرنگاران، با اشاره به اجرای طرح «سپهبدهای اخلاص» با محوریت نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی، اظهار کرد: در سطح کشور شش بیمارستان تنفسی مجهز و پیشرفته راه اندازی کردیم که بیمارستان شهید نامجوی رشت هفتمین بیمارستان در قالب طرح مذکور است.
وی با بیان اینکه آمادگی داریم بیمارستان های تنفسی دیگر را با درخواست استان ها و براساس هماهنگی با ستاد مقابله با کرونا راه اندازی کنیم، گفت: این هفت بیمارستان جزو بیمارستان های تنفسی پیشرفته هستند، یعنی استانداردهای لازم برای بیماران تنفسی را دارند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش، با اشاره به تجهیزات این بیمارستان، تصریح کرد: هر اتاق تجهیزات مجزای مربوط به کپسول اکسیژن و ونتیلاتور و مانیتوریگ دارد.
انتهای پیام/

پژوهشیار