خبر/

تراکتور به جذب فرعباسی اعتراض کرد/ ذوب‌آهن: استعلام گرفته بودیم

1400/05/30 - 15:00 - کد خبر: 49353
حبیب فرعباسی

نصر: باشگاه ذوب‌آهن در واکنش به اعتراض تراکتور در رابطه با جذب فرعباسی می‌گوید از کمیته تعیین وضعیت استعلام گرفته است.

به گزارش نصر، پس از این‌که باشگاه ذوب‌آهن حبیب فرعباسی دروازه‌بان فصل گذشته تراکتور را جذب کرد، تراکتوری‌ها در واکنش به جذب این بازیکن اعتراض خود را اعلام کردند.
فرهاد صداقت، مدیر تیم فوتبال تراکتور در این رابطه گفت: فرعباسی تحت قرارداد باشگاه تراکتور است و حق و حقوق خود از بابت فصل گذشته را نیز دریافت کرده و با توجه به تعداد بازی‌های انجام شده، نمی‌تواند قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ کند. پس از جلسه هفته گذشته مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم تراکتور با فریبرز محمودزاده (مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ)، درخواست فسخ یک‌طرفه قرارداد آقای حبیب فرعباسی از سوی سازمان لیگ باطل شد و همان روز موضوع به این بازیکن و باشگاه‌ ذوب‌آهن ابلاغ شد که عقد قرارداد با فرعباسی غیر قانونی است.
او ادامه داد: همچنین به او اعلام کردیم که باید در تمرینات شرکت کند اما امروز متوجه عقد قرارداد او با باشگاه ذوب‌آهن شدیم. حبیب فرعباسی و باشگاه ذوب‌آهن خطای بزرگی را مرتکب شده‌اند و قطعا باشگاه تراکتور این موضوع را از مسیرهای قانونی پیگیری خواهد کرد تا حق و حقوق باشگاه در این زمینه ضایع نشود.
باشگاه ذوب‌آهن نیز در خصوص جذب فرعباسی عنوان کرد: بعد از انجام استعلامات لازم از کمیته تعیین وضعیت، با این دروازه‌بان عقد قرارداد شده و مشکل خاصی در این رابطه وجود نخواهد داشت.
انتهای پیام/

پژوهشیار