محمدباقر قالیباف:

نمایندگان شناخت کاملی از وزرای پیشنهادی دارند/ برگزاری 270 جلسه با وزرای پیشنهادی

1400/05/30 - 10:02 - کد خبر: 49321
محمدباقر قالیباف

نصر: رئیس مجلس گفت: طبق برنامه‌ریزی قبلی بیش از ۲۷۰ جلسه در هفته گذشته در کمیسیون‌های تخصصی مجلس برای آشنایی نمایندگان با وزرای پیشنهادی و برنامه‌های آنها برگزار شد.

به گزارش نصر، محمدباقر قالیباف در آغاز جلسه علنی امروز (شنبه 30مرداد) مجلس، گفت: طبق برنامه‌ریزی که از قبل انجام شده بود با شکل‌گیری یک سامانه و برای اولین بار این فرصت فراهم شد که یکایک وزرای پیشنهادی در تمام کمیسیون‌ها حضور پیدا کنند و همه نمایندگان چهره به چهره با همه وزرای پیشنهادی صحبت کنند.
رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بیش از ۲۷۰ جلسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس به صورت فشرده برگزار شد و در این جلسات شناخت بسیار خوبی هم نمایندگان از وزرای پیشنهادی پیدا کردند و هم وزرای پیشنهادی شناخت خوبی نسبت به مجلس و نگاه‌ها و انتظارات در حوزه‌های تخصصی به دست آوردند.
وی ادامه داد: این کار از جمله کارهای ماندنی بود که برای اولین بار در مجلس یازدهم تجربه شد و انشاءالله در آینده نیز این گونه خواهد بود و همین کار باعث شد تا حواشی کمترین تأثیر را بر نظر نمایندگان داشته باشد و بیشتر در نشست‌های تخصصی چهره به چهره کار انجام شد.
قالیباف خاطرنشان کرد: امیدوارم که در این روزهایی که جلسات صحن را داریم در صحن مجلس هم انشاءالله این فرصت فراهم شود که هم مردم عزیزمان و هم نمایندگان محترم و هم وزرای پیشنهادی و هم رئیس محترم جمهور در رأس نظرات‌شان گفت و شنود شود تا به یک نتیجه نهایی برسیم.
رئیس مجلس در آغاز صحبت‌های خود ضمن تسلیت سالروز شهادت امام سجاد(ع) گفت: امیدوارم عزاداری‌های مردم در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان مورد قبول درگاه حق قرار گرفته باشد.
انتهای پیام/

پژوهشیار