استاندار آذربایجان شرقی:

تردد خودروها در ۱۵ ورودی آذربایجان‌شرقی کنترل می‌شود

1400/05/28 - 12:21 - کد خبر: 49286
منع تردد، ایست

نصر: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر عدم ورود و خروج خودروها، عبور و مرور در ۱۵ مبدا ورودی این استان توسط پلیس کنترل می‌شود.

به گزارش نصر، محمدرضا پورمحمدی روز پنجشنبه در بازدید از پل شهید کلانتری به عنوان مبدا ورودی از آذربایجان‌غربی به استان، اظهار کرد: محدودیت‌های کرونایی به صورت جدی کنترل و اعمال قانون می‌شود.
وی افزود: به جز خودروهای بومی که با مجوز از استان خارج شده‌اند و کامیون‌ها و وسائط نقلیه عمومی که با یک سوم ظرفیت مجاز به فعالیت هستند، از ورود بقیه خودروها ممانعت به عمل می‌آید.
استاندار آذربایجان‌شرقی با قدردانی از عوامل انتظامی و پلیس راه به دلیل جدیت و اعمال شایسته قانون، ابراز امیدواری کرد در سایه افزایش نظارت‌ها، روند صعودی بیماری کرونا مدیریت شود.
وی ادامه داد: هیچکس ممنوعیت و محدودیت را دوست ندارد ولی با توجه به شرایط کنونی جامعه و افزایش بیماری از تمام مردم خواهشمندیم که همراهی کرده و از مسافرت‌های غیرضروری خودداری کنند.
به گزارش ایرنا محدودیت‌های تردد بین استانی در سراسر کشور از ساعت ۱۲ ظهر روز ۲۴ مردادماه تا پنجم شهریورماه اعمال می شود و بر همین اساس تمام مجوزهای تردد که پیش از این تاریخ صادر شده بود نیز لغو شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار